Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94365
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингові стратегії соціально-відповідальних кампаній: аналіз та шляхи удосконалення |
Authors |
Хорунжий, А.Р.
|
ORCID | |
Keywords |
соціально-відповідальний бізнес socially responsible business маркетингова стратегія marketing strategy соціально-етичні кампанії social and ethical campaigns корпоративна соціальна відповідальність (ксв) corporate social responsibility (csr) агротехнологічне підприємство agro-technological enterprise |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94365 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Хорунжий А. Р. Маркетингові стратегії соціально-відповідальних кампаній: аналіз та шляхи удосконалення : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. О. Ю. Чигрин. Суми : Сумський державний університет, 2023. 74 с. |
Abstract |
Актуальність роботи полягає у необхідності впровадження підприємствами сучасних маркетингових стратегій, в тому числі через впровадження соціально-етичних кампаній.
Метою дипломної роботи є провести розробка рекомендації до впровадження соціальних кампаній агротехнологічними підприємствами України на прикладі ТОВ “Технохім”.
Для досягнення цієї мети ми ставимо перед собою наступні завдання:
1.
Розглянути теоретичні засади понять “стратегія”, “корпоративна соціальна відповідальність” та “соціальні кампанії”;
2.
Провести аналіз застосування практик впровадження соціально-етичних ініціатив підприємствами України та закордоном;
3.
Провести аналіз підприємства ТОВ “Технохім” та розробити рекомендації до впровадження соціально-етичної кампанії
Предметом дослідження буде застосування підприємствами соціально-етичних кампаній, а об’єктом – ТОВ “Технохім”.
Методи дослідження. Дослідження проводилося з використанням різноманітних наукових методів, включаючи історичний метод, метод системного аналізу, аналітичний метод, метод порівняння та метод моделювання.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в у формуванні системи рекомендацій щодо впровадження соціально-етичних кампаній та їх результатів серед агротехнічних підприємств України.
Практична цінність одержаних результатів полягає в тому, що напрацьовані рекомендації можуть використовуватися надалі ТОВ “Технохім” та іншими підприємствами. The relevance of the work lies in the need for enterprises to implement modern marketing strategies, including through the implementation of social and ethical campaigns. The purpose of the thesis is to develop recommendations for the implementation of social campaigns by agro-technological enterprises of Ukraine on the example of Technochim LLC. To achieve this goal, we set ourselves the following objectives: 1. To consider the theoretical foundations of the concepts of "strategy", "corporate social responsibility" and "social campaigns"; 2. To analyze the application of practices of implementing social and ethical initiatives by enterprises in Ukraine and abroad; 3. To analyze the enterprise "Technochim" LLC and develop recommendations for the implementation of a social-ethical campaign. The subject of the study will be the use of social and ethical campaigns by enterprises, and the object will be Technochim LLC. Research methods. The study was conducted using a variety of scientific methods, including the historical method, the method of system analysis, the analytical method, the method of comparison and the method of modeling. The scientific novelty of the results is the comprehensive analysis of the implementation of social and ethical campaigns and their results among agricultural enterprises in Ukraine. The practical value of the obtained results is that the developed recommendations can be used in the future by Technochem LLC and other enterprises operating in the agro-technical sector of the economy. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
China
1
Germany
12
Indonesia
1
Ukraine
195
United States
653
Downloads
Singapore
1
Ukraine
863
United States
865
Unknown Country
864
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Khorunzhyi_mag_rob.pdf.pdf | 1.27 MB | Adobe PDF | 2593 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.