Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94366
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинговий аудит систем розподілу і збуту підприємства |
Authors |
Шипілов, А.П.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинговий аудит marketing audit збутова діяльність sales activity система розподілу distribution system ланцюги поставок supply chains постачання supply логістичний процес logistics process |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94366 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Шипілов А. П. Маркетинговий аудит систем розподілу і збуту підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Є. А. Зябіна. Суми : Сумський державний університет, 2023. 45 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи визначається тенденціями використання маркетингового аудиту в системі розподілу і збуту та свідчить про його стратегічне значення у галузі бізнесу. Зокрема, цифрова трансформація визначає необхідність оцінки ефективності цифрових стратегій, що включають онлайн-присутність та використання соціальних мереж. Всі ці аспекти підкреслюють стратегічне важливість маркетингового аудиту для підвищення конкурентоспроможності підприємств у динамічному сучасному бізнес-середовищі.
Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ролі маркетингового аудиту в системі розподілу та збуду підприємства.
Завдання роботи: визначити актуальні тенденції використання маркетингового аудиту в системі розподілу і збуту; провести бібліометричний аналіз основних підходів до маркетингового аудиту систем розподілу і збуту; дослідити системи розподілу та збуту компанії ТОВ «АПС-СУМИ»; провести маркетинговий аудит діяльності компанії ТОВ «АПС-СУМИ»; визначити напрямки підвищення ефективності систем розподілу і збуту компанії ТОВ «АПС-СУМИ».
Об’єктом дослідження є господарська діяльність компанії ТОВ «АПС-СУМИ».
Предметом дослідження є збутова діяльність ТОВ «АПС-СУМИ».
Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо підвищення ефективності систем розподілу і збуту компанії.
У першому розділі розглянуто теоретичні аспекти маркетингового аудиту систем розподілу і збуту підприємства.
У другому розділі проаналізовано системи розподілу та збуту компанії ТОВ «АПС-СУМИ».
У третьому розділі запропоновано основні напрямки маркетингового аудиту діяльності компанії ТОВ «АПС-СУМИ». The relevance of the work topic is determined by the trends in the use of marketing audit in the distribution and sales system and indicates its strategic importance in the business sector. In particular, digital transformation determines the need to evaluate the effectiveness of digital strategies, including online presence and the use of social networks. All these aspects underline the strategic importance of marketing audit for increasing the competitiveness of enterprises in the dynamic modern business environment. The purpose of the qualification work is to study the role of marketing audit in the distribution system and structure of the enterprise. The task of the work: to determine the current trends in the use of marketing audit in the distribution and sales system; conduct a bibliometric analysis of the main approaches to the marketing audit of distribution and sales systems; to investigate the distribution and sales systems of APS-SUMY LLC; conduct a marketing audit of the activities of "APS-SUMY" LLC; determine directions for increasing the efficiency of the distribution and sales systems of APS-SUMY LLC. The object of the study is the economic activity of the company "APS-SUMY" LLC. The subject of the study is the sales activity of "APS-SUMY" LLC. The practical significance of the study lies in the formation of recommendations for increasing the efficiency of the company's distribution and sales systems. In the first chapter, the theoretical aspects of the marketing audit of the company's distribution and sales systems are considered. The second section analyzes the distribution and sales systems of APS-SUMY LLC. In the third section, the main directions of the marketing audit of the company "APS-SUMY" LLC are proposed. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
China
137
France
1
Singapore
1
Ukraine
52
United States
82
Downloads
France
1
Russia
26
Singapore
1
Ukraine
53
United States
273
Unknown Country
274
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shypilov_mag_rob.pdf | 1.28 MB | Adobe PDF | 628 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.