Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94424
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інформаційна технологія проєктування концепції та генерування середовища комп’ютерної ігрової системи
Other Titles Information technology for designing the concept and generating the environment of a computer game system
Authors Циплін, Д.О.
ORCID
Keywords гібридна гра
hybrid game
цифрові елементи
digital elements
модифікація
modification
Type Masters thesis
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94424
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Циплін Д. О. Інформаційна технологія проєктування концепції та генерування середовища комп’ютерної ігрової системи : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 122 – комп’ютерні науки / наук. кер. І. В. Шелехов. Суми : Сумський державний університет, 2023. 46 с.
Abstract Запропоновано комплекс моделей, методів та засобів інформаційної технології проєктування гібридної гри, що ефективно моделює фізичні елементи настільної гри у вигляді цифрових елементів комп’ютерної гри. Тестування ефективності інформаційної технології виконано шляхом проєктування і програмної реалізації модифікації гри баусак.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ЕлІТ)

Views

China China
51
Singapore Singapore
8
Ukraine Ukraine
2
United States United States
161
Unknown Country Unknown Country
5

Downloads

China China
1
United States United States
230

Files

File Size Format Downloads
Tsiplin_masters_thesis.pdf 1.94 MB Adobe PDF 231

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.