Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94503
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Впровадження проєктного підходу при реалізації товарної стратегії підприємства (на прикладі ПРАТ ДКХК «Золоте Зерно») |
Authors |
Подгорний, Є.Д.
|
ORCID | |
Keywords |
проект товар товарна стратегія товарна політика реалізація |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94503 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Подгорний Є. Д. Впровадження проєктного підходу при реалізації товарної стратегії підприємства (на прикладі ПРАТ ДКХК «Золоте Зерно») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. А. В. Євдокимова. Суми : Сумський державний університет, 2023. 48 с. |
Abstract |
У роботі були розглянуті теоретичні основи формування товарної
стратегії підприємства, а також проведено аналіз видів класифікацій товарних
стратегій. Велика увага була приділена ролі та значенню товарної стратегії у
плануванні діяльності підприємства, а також розглянуті різні методи її
формування. Також було проведено аналіз існуючої товарної стратегії та впровадження проектного підходу при її реалізації на ПРАТ "Дніпропетровський комбінат харчових концентратів" у місті Суми, запропоновано рекомендації з
формування ефективної товарної стратегії для підприємства. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
China
1
Russia
1
Singapore
34
United States
67
Unknown Country
108
Downloads
China
1
Germany
1
Ukraine
1
United States
108
Unknown Country
222
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Podhornyi_mag_rob.pdf | 527.87 kB | Adobe PDF | 333 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.