Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94595
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Удосконалення управління комунікаційною політикою підприємства (на прикладі ТОВ «Слобожанський бекон») |
Authors |
Шершак, К.С.
|
ORCID | |
Keywords |
комунікації комунікаційна політика споживач маркетингові комунікації управління communications communications policy consumer marketing communications management |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94595 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Шершак К. С. Удосконалення управління комунікаційною політикою підприємства (на прикладі ТОВ «Слобожанський бекон») : робота на здобуття освітнього ступеня магістра : спец. 073 – менеджмент / наук. кер. В. В. Сулим. Суми : Сумський державний університет, 2023. 44 с. |
Abstract |
Актуальність дослідження обумовлена тим, що комунікації відіграють ключову роль в налагодженні контактів організації з органами влади, споживачами, конкурентами. Комунікаційна політика покликана відповідати формуванню та стимулюванню попиту на товар з метою збільшення продажів, підвищення їх ефективності та загальної прибутковості підприємницької діяльності. В роботі досліджено теоретико-методичні засади комунікаційної політики та комунікаційної стратегії підприємства. Наведено характеристику виробничо-господарської діяльності ТОВ «Слобожанський бекон», проаналізовано стан його комунікаційної політики та оцінено її ефективність. Обґрунтовано заходи щодо розробки програми розвитку маркетингових комунікацій ТОВ «Слобожанський бекон» та надано пропозиції щодо вдосконалення комунікаційного обслуговування споживачів підприємства. The relevance of the research is due to the fact that communications play a key role in establishing the organization's contacts with authorities, consumers, and competitors. Communication policy is designed to respond to the formation and stimulation of demand for goods with the aim of increasing sales, increasing their efficiency and overall profitability of business activities. The theoretical and methodological foundations of the communication policy and communication strategy of the enterprise are investigated in the work. The characteristics of the production and economic activity of Slobozhansky Bacon LLC are given, the state of its communication policy is analyzed and its effectiveness is evaluated. Measures to develop a program for the development of marketing communications of Slobozhansky Bacon LLC were substantiated, and proposals were made to improve the communication service of the company's consumers. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Romania
1
Singapore
1
Ukraine
5
United States
24
Unknown Country
1
Downloads
Canada
1
France
6
Lithuania
1
Romania
1
Singapore
1
Spain
1
Ukraine
28
United States
29
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shershak_mag_rob.pdf | 740.46 kB | Adobe PDF | 68 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.