Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94622
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Шляхи та методи підвищення конкурентоспроможності в готельному бізнесі |
Authors |
Бондар, Ю.А.
Новак, Д. |
ORCID | |
Keywords |
індустрія туризму tourism industry ринок готельно-туристичних послуг market of hotel and tourist services готельні підприємства hotel enterprises |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94622 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Бондар Ю. А., Новак Д. Шляхи та методи підвищення конкурентоспроможності в готельному бізнесі // Управлінські парадигми сталого розвитку та інклюзивного економічного зростання : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 29-30 листопада 2023 р. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 16-19. |
Abstract |
Конкурентна перевага готелю є основою його успішної діяльності на туристичному ринку. Дослідження рівня конкурентоспроможності готелю та отримані після цього дані виступають основою для обрання методів подальшого розвитку та підвищення рівня його конкурентоспроможності. The competitive advantage of the hotel is the basis of its successful activity in the tourist market. The study of the level of competitiveness of the hotel and the data obtained after that serve as the basis for choosing methods for further development and increasing the level of its competitiveness. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
China
1
Indonesia
1
Singapore
1
Ukraine
15
United States
7
Unknown Country
28
Downloads
China
1
Singapore
1
United States
16
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bondar_tourism_industry.pdf | 344.18 kB | Adobe PDF | 18 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.