Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94622
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Шляхи та методи підвищення конкурентоспроможності в готельному бізнесі
Authors Бондар, Ю.А.
Новак, Д.
ORCID
Keywords індустрія туризму
tourism industry
ринок готельно-туристичних послуг
market of hotel and tourist services
готельні підприємства
hotel enterprises
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94622
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Бондар Ю. А., Новак Д. Шляхи та методи підвищення конкурентоспроможності в готельному бізнесі // Управлінські парадигми сталого розвитку та інклюзивного економічного зростання : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 29-30 листопада 2023 р. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 16-19.
Abstract Конкурентна перевага готелю є основою його успішної діяльності на туристичному ринку. Дослідження рівня конкурентоспроможності готелю та отримані після цього дані виступають основою для обрання методів подальшого розвитку та підвищення рівня його конкурентоспроможності.
The competitive advantage of the hotel is the basis of its successful activity in the tourist market. The study of the level of competitiveness of the hotel and the data obtained after that serve as the basis for choosing methods for further development and increasing the level of its competitiveness.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

China China
1
Indonesia Indonesia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
15
United States United States
7
Unknown Country Unknown Country
28

Downloads

China China
1
Singapore Singapore
1
United States United States
16

Files

File Size Format Downloads
Bondar_tourism_industry.pdf 344.18 kB Adobe PDF 18

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.