Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94668
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Брендинг як персоніфікація продукту бізнесу |
Authors |
Махмудов, Х.З.
Кривошея, В.В. Шамрай, В.П. |
ORCID | |
Keywords |
брендинг branding персоніфікація personification продукт бізнесу business product |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94668 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Махмудов Х. З., Кривошея В. В., Шамрай В. П. Брендинг як персоніфікація продукту бізнесу // Управлінські парадигми сталого розвитку та інклюзивного економічного зростання : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 29-30 листопада 2023 р. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 65-68. |
Abstract |
У зв’язку із конкуренцією яка активно зростає на ринку товарів й послуг виникає необхідність виділити власну компанію серед інших пропозицій, зробити її унікальною та відомою. Для цього розробляють й впроваджують цілий комплекс заходів, які сприяють підвищенню впізнаваності й закріпленню позитивного іміджу продукту, зокрема, брендинг. Правильно підібрана стратегія із урахуванням усіх особливостей бізнесу – важлива умова досягнення успіхів. In connection with the competition that is actively growing in the market of goods and services, there is a need to distinguish one's own company from other offers, to make it unique and well-known. For this purpose, a whole range of measures are developed and implemented, which contribute to increasing recognition and consolidation of a positive image of the product, in particular, branding. A correctly selected strategy, taking into account all the specifics of business, is an important condition for achieving success. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Japan
1
Mongolia
1
Singapore
1
Ukraine
9
United States
47
Unknown Country
1
Downloads
Singapore
1
Ukraine
33
United States
48
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Makhmudov_branding.pdf | 366.03 kB | Adobe PDF | 82 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.