Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94688
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розробка проєкту рекламної компанії на прикладі ТОВ "Індичка" |
Authors |
Верстюк, І.В.
|
ORCID | |
Keywords |
аналіз розробка проєкту проєкт рекламної компанії управління управління проєктами рекламна кампанія analysis project development advertising company project management project management advertising campaign |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94688 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Верстюк І. В. Розробка проєкту рекламної компанії на прикладі ТОВ "Індичка" : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 073 – менеджмент / наук. кер. Т. М. Майборода. Суми : Сумський державний університет, 2023. 78 с. |
Abstract |
Актуальність теми зумовлена зростанням ролі реклами в діяльності сучасних компаній. За допомогою продуманої рекламної кампанії бізнес може ефективно просувати свої товари чи послуги, залучати увагу споживачів та збільшувати обсяги продаж. Вдале поєднання різних рекламних інструментів дає змогу досягти тривалого впливу на цільову аудиторію. Тому актуальним питанням постає розробка комплексної рекламної кампанії з урахуванням специфіки конкретного підприємства. Однією з головних цілей ТОВ "Індичка", є розширення бази клієнтів. Компанія прагне залучити нових клієнтів, які згодом перетворяться на
постійних. Комплексний аналіз діяльності підприємства виявив, що найкращим інструментом для досягнення цієї мети може стати розробка ефективної рекламної кампанії. Реклама допоможе охопити широку аудиторію потенційних клієнтів. The topicality of the topic is due to the growing role of advertising in the activities of modern companies. With the help of a well-thought-out advertising campaign, a business can effectively promote its goods or services, attract the attention of consumers and increase sales. A successful combination of various advertising tools makes it possible to achieve a long-term impact on the target audience. Therefore, the development of a comprehensive advertising campaign, taking into account the specifics of a particular enterprise, becomes an urgent issue. One of the main goals of "Indychka" LLC is to expand the customer base. The company seeks to attract new customers who will later turn into permanent A comprehensive analysis of the company's activities revealed that the best tool for achieving this goal can be the development of an effective advertising campaign. Advertising will help to reach a wide audience of potential customers. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
China
1
Germany
1654
Ukraine
15918
United States
3175
Unknown Country
20751
Downloads
China
1
France
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
1
Switzerland
1
Ukraine
15919
United States
6256
Unknown Country
20752
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Vertiuk_mag_rob.pdf | 1.89 MB | Adobe PDF | 42933 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.