Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94732
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Теоретичні основи взаємодії з клієнтами у бізнес-середовищі
Authors Kuzhur, Oleksandra Sesyliia
Хоменко, І.О.
ORCID
Keywords бізнес-середовище
business environment
взаємодія з клієнтами
interaction with customers
задоволення потреб
fulfilling of needs
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94732
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Кужур О С.., Хоменко І. О. Теоретичні основи взаємодії з клієнтами у бізнес-середовищі // Управлінські парадигми сталого розвитку та інклюзивного економічного зростання : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 29-30 листопада 2023 р. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 204-207.
Abstract Взаємодія з клієнтами в системі менеджменту організації є ключовим елементом успішного бізнесу. Ефективне взаємодію з клієнтами може поліпшити їхнє задоволення, збільшити лояльність та сприяти збільшенню прибутку.
Interaction with customers in the organization's management system is a key element of a successful business. Effective customer interaction can improve customer satisfaction, increase loyalty, and contribute to increased profits.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Australia Australia
1
China China
1
Czechia Czechia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
3
United Kingdom United Kingdom
9
United States United States
17
Unknown Country Unknown Country
35

Downloads

China China
1
Indonesia Indonesia
1
Sweden Sweden
1
United Kingdom United Kingdom
10
United States United States
33

Files

File Size Format Downloads
Kuzhur_business_environment.pdf 346.35 kB Adobe PDF 46

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.