Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94743
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методи аналізу маркетингової діяльності на підприємстві: ключ до успіху у сучасному бізнесі |
Authors |
Бойко, М.В.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингова діяльність marketing activity підприємство enterprise бізнес business |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94743 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Бойко М. В. Методи аналізу маркетингової діяльності на підприємстві: ключ до успіху у сучасному бізнесі // Управлінські парадигми сталого розвитку та інклюзивного економічного зростання : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 29-30 листопада 2023 р. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 284-288. |
Abstract |
В сучасному бізнес-середовищі швидкість, складність і обсяги збору даних ростуть, як і конкуренція. Аналіз маркетингової діяльності дозволяє підприємствам розуміти ефективність своїх дій, потреби клієнтів і приймати обґрунтовані рішення та адаптувати стратегії. In today's business environment, the speed, complexity, and volume of data collection are growing, as is competition. Analysis of marketing activities allows enterprises to understand the effectiveness of their actions, the needs of customers and make informed decisions and adapt strategies. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
France
1
Ukraine
51
United States
100
Unknown Country
19
Downloads
France
1
Ukraine
1
United States
101
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Boiko_marketing_activity.pdf | 362.18 kB | Adobe PDF | 104 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.