Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94744
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Обмеження та можливості впровадження інновацій до комплексу маркетингу на фармацевтичному ринку
Authors Жолуденко, Т.І.
ORCID
Keywords фармацевтичний ринок
pharmaceutical market
інновації
innovations
маркетинг
marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94744
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Жолуденко Т. І. Обмеження та можливості впровадження інновацій до комплексу маркетингу на фармацевтичному ринку / наук. кер. М. В. Корж // Управлінські парадигми сталого розвитку та інклюзивного економічного зростання : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 29-30 листопада 2023 р. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 294-297.
Abstract Сталий розвиток важко уявити без впровадження інновацій у всіх сферах діяльності підприємства, зокрема і в сфері маркетингу. В даній доповіді розглянемо можливості та обмеження щодо впровадження інновацій у комплекс маркетингу на фармацевтичному ринку.
It is difficult to imagine sustainable development without the introduction of innovations in all areas of the company's activity, in particular in the field of marketing. In this report, we will consider the possibilities and limitations of introducing innovations into the marketing complex in the pharmaceutical market.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Australia Australia
1
Ukraine Ukraine
9
United States United States
40
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

United States United States
39

Files

File Size Format Downloads
Zholudenko_pharmaceutical_market.pdf 395.4 kB Adobe PDF 39

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.