Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94744
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Обмеження та можливості впровадження інновацій до комплексу маркетингу на фармацевтичному ринку |
Authors |
Жолуденко, Т.І.
|
ORCID | |
Keywords |
фармацевтичний ринок pharmaceutical market інновації innovations маркетинг marketing |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94744 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Жолуденко Т. І. Обмеження та можливості впровадження інновацій до комплексу маркетингу на фармацевтичному ринку / наук. кер. М. В. Корж // Управлінські парадигми сталого розвитку та інклюзивного економічного зростання : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 29-30 листопада 2023 р. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 294-297. |
Abstract |
Сталий розвиток важко уявити без впровадження інновацій у всіх сферах діяльності підприємства, зокрема і в сфері маркетингу. В даній доповіді розглянемо можливості та обмеження щодо впровадження інновацій у комплекс маркетингу на фармацевтичному ринку. It is difficult to imagine sustainable development without the introduction of innovations in all areas of the company's activity, in particular in the field of marketing. In this report, we will consider the possibilities and limitations of introducing innovations into the marketing complex in the pharmaceutical market. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1
Ukraine
9
United States
40
Unknown Country
1
Downloads
United States
39
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Zholudenko_pharmaceutical_market.pdf | 395.4 kB | Adobe PDF | 39 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.