Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94751
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль публічного управління та адміністрування у підвищенні системи мотивації викладацького складу у закладах вищої освіти
Authors Кравцова, К.Ю.
ORCID
Keywords публічне управління
public administration
адміністрування
administration
заклади вищої освіти
institutions of higher education
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94751
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Кравцова К. Ю. Роль публічного управління та адміністрування у підвищенні системи мотивації викладацького складу у закладах вищої освіти // Управлінські парадигми сталого розвитку та інклюзивного економічного зростання : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 29-30 листопада 2023 р. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 368-371.
Abstract У контексті вищої освіти ключовим елементом є якісна робота викладачів, визначаюча розвиток студентів та престиж університету. Однак, незважаючи на важливість їхньої ролі, проблеми низької мотивації викладачів можуть впливати на якість навчання та загрожувати досягненню стратегічних цілей навчальних закладів. Мотивація викладачів визначається комплексом факторів, які впливають на їхню готовність та ефективність у виконанні викладацьких обов'язків. Цей аспект освітньої сфери є ключовим для створення позитивного навчального середовища та досягнення високих стандартів якості навчання.
In the context of higher education, the key element is the high-quality work of teachers, which determines the development of students and the prestige of the university. However, despite the importance of their role, the problems of low motivation of teachers can affect the quality of teaching and threaten the achievement of strategic goals of educational institutions. The motivation of teachers is determined by a complex of factors that influence their readiness and efficiency in the performance of teaching duties. This aspect of the educational sphere is key to creating a positive learning environment and achieving high standards of teaching quality.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

India India
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
3
United States United States
38
Unknown Country Unknown Country
11

Downloads

United States United States
39

Files

File Size Format Downloads
Kravtsova_public_administration.pdf 408.53 kB Adobe PDF 39

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.