Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94751
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль публічного управління та адміністрування у підвищенні системи мотивації викладацького складу у закладах вищої освіти |
Authors |
Кравцова, К.Ю.
|
ORCID | |
Keywords |
публічне управління public administration адміністрування administration заклади вищої освіти institutions of higher education |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94751 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Кравцова К. Ю. Роль публічного управління та адміністрування у підвищенні системи мотивації викладацького складу у закладах вищої освіти // Управлінські парадигми сталого розвитку та інклюзивного економічного зростання : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 29-30 листопада 2023 р. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 368-371. |
Abstract |
У контексті вищої освіти ключовим елементом є якісна робота викладачів, визначаюча розвиток студентів та престиж університету. Однак, незважаючи на важливість їхньої ролі, проблеми низької мотивації викладачів можуть впливати на якість навчання та загрожувати досягненню стратегічних цілей навчальних закладів. Мотивація викладачів визначається комплексом факторів, які впливають на їхню готовність та ефективність у виконанні викладацьких обов'язків. Цей аспект освітньої сфери є ключовим для створення позитивного навчального середовища та досягнення високих стандартів якості навчання. In the context of higher education, the key element is the high-quality work of teachers, which determines the development of students and the prestige of the university. However, despite the importance of their role, the problems of low motivation of teachers can affect the quality of teaching and threaten the achievement of strategic goals of educational institutions. The motivation of teachers is determined by a complex of factors that influence their readiness and efficiency in the performance of teaching duties. This aspect of the educational sphere is key to creating a positive learning environment and achieving high standards of teaching quality. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
India
1
Singapore
1
Ukraine
3
United States
38
Unknown Country
11
Downloads
United States
39
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kravtsova_public_administration.pdf | 408.53 kB | Adobe PDF | 39 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.