Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94867
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дослідження особливостей підприємницької діяльності в умовах однорангової економіки |
Authors |
Вечірко, В.В.
|
ORCID | |
Keywords |
однорангова економіка інноваційна бізнес-модель співпраця підприємницька діяльність конкуренція цінність спільне користування peer-to-peer economy innovative business model collaboration entrepreneurial activity competition value shared use |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94867 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Вечірко В. В. Дослідження особливостей підприємницької діяльності в умовах однорангової економіки : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. П. В. Гриценко. Суми : Сумський державний університет, 2023. 57 с. |
Abstract |
Метою даної роботи є вивчення та аналіз особливостей підприємницької діяльності в умовах однорангової економіки, з особливим акцентом на механізмах взаємодії між учасниками, формуванні цінностей та інноваційних бізнес-моделях, які виникають на платформах спільного користування та споживання. Досягненню заданої мети сприяли наступні завдання: оцінити ключові принципи та особливості однорангових мереж і ринків; визначення інноваційних бізнес-моделей, які використовуються в однорангових платформах;
аналіз механізмів співпраці та конкуренції між учасниками однорангових платформ; дослідження процесу створення цінності на однорангових платформах для користувачів та підприємців. The purpose of this work is to study and analyze the peculiarities of entrepreneurial activity in the conditions of a peer-to-peer economy, with a special emphasis on the mechanisms of interaction between participants, the formation of values and innovative business models that arise on sharing and consumption platforms. The following tasks contributed to the achievement of the given goal: evaluate the key principles and features of peer-to-peer networks and markets; identification of innovative business models used in peer-to-peer platforms; analysis of mechanisms of cooperation and competition between participants of peer-to-peer platforms; research on the value creation process on peer-to-peer platforms for users and entrepreneurs. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
China
1
Japan
1
Ukraine
26
United States
107
Unknown Country
1
Downloads
Finland
1
Germany
1
Lithuania
1
Poland
1
Ukraine
75
United States
75
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Vechirko_mag_rob.pdf | 1.04 MB | Adobe PDF | 154 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.