Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94889
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Вимоги до реклами фінансових послуг як складова захисту прав споживачів фінансових послуг у ЄС |
Authors |
Plotnikova, Mariia Volodymyrivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-6330-0874 |
Keywords |
реклама advertising фінансові послуги financial services захист прав споживачів protection of consumer rights |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94889 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Плотнікова М. В. Вимоги до реклами фінансових послуг як складова захисту прав споживачів фінансових послуг у ЄС // Правове регулювання фінансових послуг: національний, європейський, глобалізаційний виміри : матеріали науково-практичного круглого столу, м. Суми, 26 січня 2024 р. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 51-55. |
Abstract |
Отримання правильної й повної інформації про фінансові послуги є однією з важливих передумов для захисту прав споживачів, тому реклама таких послуг повинна бути чесною та прозорою, зокрема, ясно відображати умови надання послуг, щоб уникнути будь-яких непорозумінь та помилкових сподівань серед споживачів. Попереджаючи про можливі ризики та обмеження, реклама фінансових послуг дозволяє
споживачам усвідомлено вибирати постачальників послуг. Європейське законодавство встановлює стандарти для такої реклами, гармонізуючи вимоги та забезпечуючи споживачам доступ до точної та об'єктивної інформації, необхідної для ухвалення поінформованих рішень щодо фінансових послуг. Obtaining correct and complete information about financial services is one of the important prerequisites for the protection of consumer rights, therefore advertising of such services must be honest and transparent, in particular, clearly reflect the conditions of service provision, in order to avoid any misunderstandings and false expectations among consumers. By warning of potential risks and limitations, financial services advertising allows consumers to make informed choices about service providers. European legislation sets standards for such advertising, harmonizing requirements and ensuring consumers have access to accurate and objective information needed to make informed decisions about financial services. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІП) |
Views
Germany
10
India
1
Israel
1
Japan
1
Ukraine
639
United Kingdom
1
United States
634
Unknown Country
24
Downloads
Israel
1
Ukraine
640
United States
637
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Plotnikova_advertising.pdf | 503.84 kB | Adobe PDF | 1279 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.