Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95237
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Застосування Microsoft Teams в онлайн-навчанні студентів: методичний аспект |
Other Titles |
Using Microsoft Teams in online learning of students: methodical aspect |
Authors |
Yanenko, Yaroslav Vasylovych
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-2468-6636 |
Keywords |
асинхронний режим навчання asynchronous learning mode відеоконференція video conference дистанційна форма навчання distance learning онлайн-навчання online learning якісна освіта quality education Microsoft Teams |
Type | Article |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95237 |
Publisher | Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, ДЗВО «Університет менеджменту освіти» |
License | Creative Commons Attribution - NonCommercial - ShareAlike 4.0 International |
Citation | Яненко Я. В. Застосування Microsoft Teams в онлайн-навчанні студентів: методичний аспект // Інформаційні технології і засоби навчання. 2024. № 2 (100). С. 72-91. DOI: 10.33407/itlt.v100i2.5508 |
Abstract |
У статті з’ясовано основні засоби, методи та прийоми застосування Microsoft Teams у онлайн-навчанні студентів. та представлено детальні методичні рекомендації щодо організації викладачем навчального процесу за допомогою Microsoft Teams, які ґрунтуються на практичному досвіді автора. Наведені рекомендації дають можливість читачам легше опанувати особливості роботи у Teams, що визначає практичну цінність статті. Створено модель застосування Teams в онлайн навчанні студентів. З’ясовано, що використовуючи Teams, викладач може враховувати особливості синхронного та асинхронного способів здачі студентами завдань, а також можливості здачі ними пропущених тем практичних занять. Серед основних переваг також відзначено, що у Teams передбачено створення та розміщення основних видів навчальних матеріалів, зокрема записи відеолекцій, практичні завдання та завдання для самостійної роботи, поточні оцінки студентів, тести, підсумкові оцінки тощо. У статті відзначено, що Teams добре інтегрована з основними програмами Microsoft 365, такими як PowerPoint, Word тощо, що є перевагою для ефективної організації навчального процесу, адже цих програм цілком достатньо для демонстрації викладачами презентацій на лекціях у режимі відеоконференцій, а також для перевірки ними виконаних студентами завдань у форматі тексту або презентацій. Особлива увага приділяється визначенню найважливіших особливостей роботи викладача у Teams, таких як необхідність створення окремих команд для кожної дисципліни, підключення студентів до команд дисциплін за наявними корпоративними університетськими обліковими записами у Microsoft, можливість розміщення різних видів навчальних матеріалів, коментування та оцінювання викладачем виконаних завдань. В результаті відзначено головну перевагу застосування Microsoft Teams у онлайн-навчанні, яка полягає у можливості організації навчального процесу за допомогою однієї платформи. Відповідно, структурованість навчальних матеріалів за допомогою Teams може стати одним з важливих чинників підвищення якості освіти студентів за умов онлайн-навчання. The article explains the main tools, methods and techniques for using Microsoft Teams in online teaching of students and presents detailed methodical recommendations for how a teacher can organize the educational process using Microsoft Teams, based on the author’s practical experience. The recommendations given make it easier for readers to master the features of working in Teams, which determines the practical value of the article. A model for using Teams in online learning for students has been created. It has been established that using Teams, a teacher can take into account the features of synchronous and asynchronous methods for students to submit assignments, as well as the possibility of completing missed topics in practical classes. The article also notes among the main advantages that Teams provides for the creation and placement of basic types of educational materials, in particular, recordings of video lectures, practical assignments and tasks for independent work, current student assessments, tests, final assessments, etc. The article noted that Teams is well integrated with core Microsoft 365 applications such as PowerPoint, Word, etc. assignments completed by students in text or presentation format. Particular attention is paid to identifying the main features of a teacher’s work in Teams, such as the need to create separate teams for each discipline, connecting students to discipline teams using existing corporate university accounts in Microsoft, the ability to post various types of educational materials, commenting and evaluation by the teacher of completed tasks. The article identifies the main advantage of using Microsoft Teams in online learning. This advantage lies in the ability to organize the educational process using one platform. Accordingly, the structure of educational materials using Teams can become one of the important factors in improving the quality of student education in online learning conditions. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Australia
1
Japan
1
Ukraine
291
United States
293
Unknown Country
590
Downloads
Ukraine
145
United States
292
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Yanenko_teams.pdf | 1.38 MB | Adobe PDF | 438 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.