Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95257
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Застосування симуляторів Arduino в освітньому процесі |
Authors |
Bazyl, Serhii Mykhailovych
|
ORCID | |
Keywords |
роботизація автоматизація цифрова компетентність симулятори Arduino robotization automation digital competence Arduino simulators |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95257 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Базиль С. М. Застосування симуляторів Arduino в освітньому процесі // Освіта, наука та виробництво: розвиток та перспективи : матеріали IX Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 25 квітня 2024 р. / редкол. : Р. В. Закусило, С. В. Тимофіїв, Н. Ю. Бондар та ін. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 126-129. |
Abstract |
Сучасне інформаційне суспільство з кожним роком усе більше
покладається на інновації, робототехніку та штучний інтелект.
Сьогодні людина робить ставку на роботизацію та автоматизацію всіх
сфер діяльності суспільства. Саме тому, актуальною й однією з
основних проблем досягнення високого рівня життя в цифровому
середовищі є підготовка сучасного конкурентоспроможного фахівця
закладами освіти всіх рівнів, зокрема фахової передвищої освіти.
Підготовка висококваліфікованого фахівця є ключовим напрямком
діяльності освітньої сфери держави. Зміст освіти все більше
збагачується новими педагогічними технологіями, методиками,
інструментами, засобами, що відповідають сучасності. Однією з таких
педагогічних технологій є комп’ютерна технологія навчання, що дає
змогу підвищувати рівень цифрової компетентності майбутніх
фахівців. Зважаючи на це, підвищення рівня фахових
компетентностей майбутніх фахівців є однією з генеральних проблем
закладів.
На думку багатьох науковців, цифрова компетентність є однією з
ключових компетентностей фахівця в сучасному інформаційному
середовищі. Відповідно до Опису рамки цифрової компетентності для
громадян України (DigComp 2.1: The Digital Competence Framework
for Citizens) цифрова компетентність є ключовою компетентністю в
умовах четвертої промислової революції. Цей термін містить
впевнене, критичне та відповідальне використання і взаємодію з
цифровими технологіями для навчання, працевлаштування, роботи,
дозвілля та участі в суспільному житті. Цифрова компетентність
охоплює такі поняття: інформаційна грамотність; медіаграмотність;
комунікація та співпраця; створення цифрового контенту (включаючи
програмування); безпека (включаючи захист персональних даних та
кібербезпеку); розв’язання різнопланових завдань; навчання впродовж
життя [0].
Відповідно до цього, під час підготовки майбутніх фахівців у
закладах освіти, інструментом для підвищення рівня його цифрової
компетентності виступають симулятори Arduino. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ШІ) |
Views
Australia
1
Indonesia
1
United States
35
Unknown Country
137
Downloads
Germany
23
Indonesia
1
Ukraine
1
United States
61
Unknown Country
138
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bazyl_Arduino_simulators.pdf | 1.19 MB | Adobe PDF | 224 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.