Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95283
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Peculiarities of advertising industry terminology
Other Titles Особливості термінології рекламної індустрії
Authors Ovsianko, Olena Leonidivna  
Sereda, A.S.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-0334-4891
Keywords термінологія рекламної індустрії
advertising industry terminology
рекламне повідомлення
advertising message
рекламний слоган
advertising slogan
лексичні засоби
lexical devices
Type Conference Papers
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95283
Publisher Baltija Publishing
License In Copyright
Citation Ovsianko O. L., Sereda A. S. Peculiarities of advertising industry terminology // The latest development trends in philological science and education : International scientific conference, Riga, the Republic of Latvia, February 7–8, 2024. Riga, Latvia : Baltija Publishing, 2024. P. 92-94.
Abstract Проаналізувавши рекламні слогани, ми дійшли висновку, що соціальні слогани є інструментом для залучення суспільства до нагальних соціальних проблем.
Having analyzed the advertising slogans, we can conclude that social slogans are a tool for creating a tremendous inner experience in the audience, involving society in vital social problems.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Germany Germany
7
Singapore Singapore
93
Ukraine Ukraine
26
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
92
Unknown Country Unknown Country
222

Downloads

Germany Germany
1
Indonesia Indonesia
1
Ukraine Ukraine
91
United States United States
14

Files

File Size Format Downloads
Ovsianko_advertising_slogan.pdf 431.56 kB Adobe PDF 107

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.