Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9530
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингові аспекти страхової діяльності |
Authors |
Шумейко, В.М.
Токар, О.Л. |
ORCID | |
Keywords |
страхові послуги страхова діяльність маркетингові аспекти страховые услуги страховая деятельность маркетинговые аспекты |
Type | Article |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9530 |
Publisher | Издательство СумГУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Шуменко, В.М. Маркетингові аспекти страхової діяльності [Текст] / В.М. Шуменко, О.Л. Токар // Механізм регулювання економіки. - 2009. - №3, Т.2. - С. 92-97. |
Abstract |
В статті розглянуто стан, проблеми та перспективи ринку страхових послуг в Україні.
Показана необхідність посилення маркетингових зусиль для активізації залучення споживачів
страхових послуг.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9530 В статье рассмотрено состояние, проблемы и перспективы ринка страховых услуг в Украине. Показана необходимость усиления маркетинговых усилий для активизации привлечения потребителей страховых услуг. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9530 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views

1

3

241

1

1

146491

1

13

1

2

908904

466107

12446323

14876993
Downloads

7

1

1

242

1

5

1

2723649

14876992

12446324

1081
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
17.pdf | 170.14 kB | Adobe PDF | 30048304 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.