Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95315
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Upgrading the company’s brand: Healthy trendsetting in the tastes of the target audience |
Authors |
Brechka, A.
Letunovska, Nataliia Yevhenivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-8207-9178 |
Keywords |
споживач здорової продукції consumer of healthy product репутація компанії company reputation здорова їжа healthy food здоровий трендсеттинг healthy trendsetting кав'ярна cafe |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95315 |
Publisher | Sumy State University |
License | In Copyright |
Citation | Brechka A., Letunovska N. Ye. Upgrading the company’s brand: Healthy trendsetting in the tastes of the target audience // Innovation, Social and Economic Challenges : Proceedings of the 3rd International Scientific Online Conference, Sumy, May 23-24, 2023. Sumy : Sumy State University, 2023. P. 178-188. |
Abstract |
У тезах висвітлено особливості розвитку підприємства у сфері ресторанного бізнесу на засадах побудови здорового бренду солодощів. Проаналізовано досвід реалізації цього напрямку діяльності та розширення асортименту продукції за рахунок здорової їжі. The theses highlight the peculiarities of the development of the enterprise in the field of restaurant business on the basis of building a healthy brand of sweets. The experience of implementing this line of activity and expanding the range of products at the expense of healthy food is analyzed. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Indonesia
1
Ukraine
6
United States
17
Unknown Country
1
Downloads
United States
26
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Brechka_company_reputation.pdf | 406.63 kB | Adobe PDF | 26 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.