Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95315
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Upgrading the company’s brand: Healthy trendsetting in the tastes of the target audience
Authors Brechka, A.
Letunovska, Nataliia Yevhenivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-8207-9178
Keywords споживач здорової продукції
consumer of healthy product
репутація компанії
company reputation
здорова їжа
healthy food
здоровий трендсеттинг
healthy trendsetting
кав'ярна
cafe
Type Conference Papers
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95315
Publisher Sumy State University
License In Copyright
Citation Brechka A., Letunovska N. Ye. Upgrading the company’s brand: Healthy trendsetting in the tastes of the target audience // Innovation, Social and Economic Challenges : Proceedings of the 3rd International Scientific Online Conference, Sumy, May 23-24, 2023. Sumy : Sumy State University, 2023. P. 178-188.
Abstract У тезах висвітлено особливості розвитку підприємства у сфері ресторанного бізнесу на засадах побудови здорового бренду солодощів. Проаналізовано досвід реалізації цього напрямку діяльності та розширення асортименту продукції за рахунок здорової їжі.
The theses highlight the peculiarities of the development of the enterprise in the field of restaurant business on the basis of building a healthy brand of sweets. The experience of implementing this line of activity and expanding the range of products at the expense of healthy food is analyzed.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Indonesia Indonesia
1
Ukraine Ukraine
6
United States United States
17
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

United States United States
26

Files

File Size Format Downloads
Brechka_company_reputation.pdf 406.63 kB Adobe PDF 26

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.