Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95324
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Реформування системи освіти впродовж життя в Україні для запобігання трудовій міграції: коопетиційна модель інституційного партнерства. Т.2.
Authors Lieonov, Serhii Viacheslavovych  
Petrushenko, Yurii Mykolaiovych  
Vorontsova, Anna Serhiivna  
Kryklii, Olena Anatoliivna  
Duvanova, Oksana Serhiivna
Vasylieva, Tetiana Anatoliivna  
Artiukhov, Artem Yevhenovych  
Barvinok, Veronika Yuriivna  
Малишенко, Ю.П.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5639-3008
http://orcid.org/0000-0001-9902-7577
http://orcid.org/0000-0003-0603-3869
http://orcid.org/0000-0002-4825-3950
http://orcid.org/0000-0003-0635-7978
http://orcid.org/0000-0003-1112-6891
http://orcid.org/0000-0002-2352-3272
Keywords знання
knowledge
інтелектуальний капітал
intellectual capital
мапа стейкхолдерів
stakeholders
міграція
migration
національна економіка
national economy
освіта
education
освіта дорослих
adult education
трудові ресурси
workforce
Type Technical Report
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95324
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Реформування системи освіти впродовж життя в Україні для запобігання трудовій міграції: коопетиційна модель інституційного партнерства. Т.2. : звіт про НДР (остаточний) / кер. С. В. Лєонов. Суми : Сумський державний університет, 2022. 164 с. № 0120U0102001.
Abstract Об’єктом дослідження виступають організаційно-економічні відносини, які виникають в процесі реформування системи освіти впродовж життя в Україні з метою запобігання трудовій еміграції. Мета роботи – розробка коопетиційної моделі інституційного партнерства, спрямованої на формування в Україні дієвої системи освіти впродовж життя для запобігання трудовій еміграції. У процесі дослідження застосовувалися методи бібліометричного й трендового аналізів (з використанням інструментаріїв VOSviewer v.1.6.10), методи економіко-математичного моделювання (SVN моделювання, коллабораційне мапування, кореляційний аналіз, кластерного аналізу, імітаційне моделювання). При виконанні третього етапу НДР "Створення дорожньої карти реформування системи освіти впродовж життя в Україні на основі коопетиційної моделі інституціонального партнерства", були отримані наступні нові наукові та прикладні результати: 1) побудовано стратегічну мапу стейкхолдерів, що дозволить сформувати можливі сценарії їх взаємодії у сфері вищої освіти на основі системи збалансованих показників (BSC) та коллабораційного мапування; 2) розроблено якісну модель побудови та оцінки освітніх кластерів на основі SVN аналізу, що дозволяє здійснити комплексну оцінку стейкхолдерів для типового ЗВО; 3) запропоновано систему критеріїв стимулювання масштабування коопетиційної моделі основних інституцій в сфері освіти для реплікації на державному рівні; 4) сформовано дорожню карту впровадження освітньої реформи на базі коопетиційної моделі інституційного партнерства, що на відміну від наявних ґрунтуються на теорії коопетиції, передбачають створення коопетиційної моделі інституційного партнерства, в якому внаслідок розвитку ринково-когерентних (залучені суб’єкти блоку "інфраструктура та технології") та суспільно-когерентних взаємодій (залучені провайдери освітніх послуг та науково-академічне середовище) забезпечується гармонізація щодо досягнення цілей реформування ринку освітніх послуг за визначеними в стратегії реформування таргетами.
Appears in Collections: Звіти з наукових досліджень

Views

Australia Australia
1
Singapore Singapore
17
United States United States
33
Unknown Country Unknown Country
140

Downloads

Belgium Belgium
1
Singapore Singapore
1
United States United States
10
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Lieonov_zvit_2_2022.pdf 3.48 MB Adobe PDF 13

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.