Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95324
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Реформування системи освіти впродовж життя в Україні для запобігання трудовій міграції: коопетиційна модель інституційного партнерства. Т.2. |
Authors |
Lieonov, Serhii Viacheslavovych
Petrushenko, Yurii Mykolaiovych Vorontsova, Anna Serhiivna Kryklii, Olena Anatoliivna Duvanova, Oksana Serhiivna Vasylieva, Tetiana Anatoliivna Artiukhov, Artem Yevhenovych Barvinok, Veronika Yuriivna Малишенко, Ю.П. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5639-3008 http://orcid.org/0000-0001-9902-7577 http://orcid.org/0000-0003-0603-3869 http://orcid.org/0000-0002-4825-3950 http://orcid.org/0000-0003-0635-7978 http://orcid.org/0000-0003-1112-6891 http://orcid.org/0000-0002-2352-3272 |
Keywords |
знання knowledge інтелектуальний капітал intellectual capital мапа стейкхолдерів stakeholders міграція migration національна економіка national economy освіта education освіта дорослих adult education трудові ресурси workforce |
Type | Technical Report |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95324 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Реформування системи освіти впродовж життя в Україні для запобігання трудовій міграції: коопетиційна модель інституційного партнерства. Т.2. : звіт про НДР (остаточний) / кер. С. В. Лєонов. Суми : Сумський державний університет, 2022. 164 с. № 0120U0102001. |
Abstract |
Об’єктом дослідження виступають організаційно-економічні відносини, які виникають в процесі реформування системи освіти впродовж життя в Україні з метою запобігання трудовій еміграції. Мета роботи – розробка коопетиційної моделі інституційного партнерства, спрямованої на формування в Україні дієвої системи освіти впродовж життя для запобігання трудовій еміграції. У процесі дослідження застосовувалися методи бібліометричного й трендового аналізів (з використанням інструментаріїв VOSviewer v.1.6.10), методи економіко-математичного моделювання (SVN моделювання, коллабораційне мапування, кореляційний аналіз, кластерного аналізу, імітаційне моделювання). При виконанні третього етапу НДР "Створення дорожньої карти реформування системи освіти впродовж життя в Україні на основі коопетиційної моделі інституціонального партнерства", були отримані наступні нові наукові та прикладні результати: 1) побудовано стратегічну мапу стейкхолдерів, що дозволить сформувати можливі сценарії їх взаємодії у сфері вищої освіти на основі системи збалансованих показників (BSC) та коллабораційного мапування; 2) розроблено якісну модель побудови та оцінки освітніх кластерів на основі SVN аналізу, що дозволяє здійснити комплексну оцінку стейкхолдерів для типового ЗВО; 3) запропоновано систему критеріїв стимулювання масштабування коопетиційної моделі основних інституцій в сфері освіти для реплікації на державному рівні; 4) сформовано дорожню карту впровадження освітньої реформи на базі коопетиційної моделі інституційного партнерства, що на відміну від наявних ґрунтуються на теорії коопетиції, передбачають створення коопетиційної моделі інституційного партнерства, в якому внаслідок розвитку ринково-когерентних (залучені суб’єкти блоку "інфраструктура та технології") та суспільно-когерентних взаємодій (залучені провайдери освітніх послуг та науково-академічне середовище) забезпечується гармонізація щодо досягнення цілей реформування ринку освітніх послуг за визначеними в стратегії реформування таргетами. |
Appears in Collections: |
Звіти з наукових досліджень |
Views
Australia
1
Singapore
17
United States
33
Unknown Country
140
Downloads
Belgium
1
Singapore
1
United States
10
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Lieonov_zvit_2_2022.pdf | 3.48 MB | Adobe PDF | 13 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.