Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95325
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Реформування системи освіти впродовж життя в Україні для запобігання трудовій еміграції: коопетиційна модель інституційного партнерства. Т.1. |
Authors |
Lieonov, Serhii Viacheslavovych
Shvindina, Hanna Oleksandrivna Petrushenko, Yurii Mykolaiovych Vorontsova, Anna Serhiivna Bozhenko, Viktoriia Volodymyrivna Mayboroda, Tetyana Vasylieva, Tetiana Anatoliivna Yelnikova, Yuliia Vasylivna Rubanov, Pavlo Mykolaiovych Пудрик, Д.В. Bilan, Yurii Valentynovych Davlikanova, Olena Borysivna Artiukhov, Artem Yevhenovych |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5639-3008 http://orcid.org/0000-0003-0883-8361 http://orcid.org/0000-0001-9902-7577 http://orcid.org/0000-0003-0603-3869 http://orcid.org/0000-0002-9435-0065 http://orcid.org/0000-0002-4547-5822 http://orcid.org/0000-0003-0635-7978 http://orcid.org/0000-0002-8478-4716 http://orcid.org/0000-0002-9415-8786 http://orcid.org/0000-0003-0268-009X http://orcid.org/0000-0003-1112-6891 |
Keywords |
інституційне партнерство institutional partnership інтелектуальний капітал intellectual capital міграція migration національна економіка national economy освіта education реформування reformation система освіти впродовж життя lifelong education system трудова міграція labor migration трудові ресурси workforce |
Type | Technical Report |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95325 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Реформування системи освіти впродовж життя в Україні для запобігання трудовій еміграції: коопетиційна модель інституційного партнерства. Т.1. : звіт про НДР (остаточний) / кер. С. В. Лєонов. Суми : Сумський державний університет, 2022. 315 с. № 0120U0102001. |
Abstract |
Об‘єктом роботи є економічні відносини, що виникають у процесі реформування системи освіти впродовж життя в Україні з метою запобігання трудовій еміграції. Предметом роботи є процеси узгодження інтересів та формування коопетиційної моделі інституційного партнерства між стейкхолдерами системи освіти впродовж життя, спрямованої на запобігання трудовій еміграції. Методологічні засади наукової роботи складають фундаментальні положення державного регулювання економіки, міжнародних та державних фінансів, інвестування, а також наукові праці, присвячені проблемам реформування системи освіти впродовж життя в Україні з метою запобігання трудовій еміграції. В роботі застосовано комплекс підходів до економіко-математичного моделювання та обробки статистичних даних, FCM-аналіз, бібліометричний аналіз, кореляційний аналіз, logit- / probit-моделювання, кластерного аналізу, імітаційне моделювання.
У ході виконання першого етапу "Ретроспективний аналіз освітнього, демографічно-міграційного та соціально-трудового середовища України" та другого етапу реалізації проєкту "Формалізація параметрів моделі гальмування відтоку кваліфікованих кадрів та витоку компетенцій в контексті реформування системи освіти впродовж усього життя", розроблено: 1) дескриптивну модель верифікації основних чинників функціонування освітнього, демографічно-міграційного та соціально-трудового середовищ та інституційних чинників, що зумовлюють динаміку трудової еміграції населення; 2) науково-методичний підхід до ідентифікації системи факторів, що сприяють та перешкоджають відтоку кваліфікованих кадрів та витоку компетенцій; 3) ретроспективне оцінювання досвіду передових країн щодо реалізації комплексних програм та проектів з реформування системи освіти для запобігання трудовій еміграції; 4) пропозиції щодо зниження трудової еміграції; 5) вперше розроблено науково-методичний підхід до визначення обсягу попиту та пропозиції на компетенції на ринку праці шляхом побудови звичайної та дистрибутивно-лагової регресійної моделі; 6) удосконалено наукові засади сценарного прогнозування динаміки чистого міграційного приросту населення залежно від характеру змін рівнів грамотності населення, його залученості до неформальної освіти шляхом використання регресійного аналізу та імітаційного моделювання; 7) вперше розроблено науково-методичний підхід до оцінювання впливу освіти на обсяги міграційних процесів на основі дворівневого підходу; 8) удосконалено методологію дослідження трендів та структури еміграційного потоку у контексті таргетування регуляторних інтервенцій державної міграційної політики за допомогою сценарного прогнозування (модель авторегресії і розподіленого лага). |
Appears in Collections: |
Звіти з наукових досліджень |
Views
Canada
16
India
1
Japan
1
Singapore
1
United States
33
Unknown Country
116
Downloads
Singapore
1
United States
34
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Lieonov_zvit_1_2022.pdf | 7.8 MB | Adobe PDF | 36 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.