Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9535
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Система маркетингової інформації у дослідженні лояльності клієнта |
Authors |
Циран, Ян
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингова інформація інформаційна революція лояльність клієнтів маркетинговая информация информационная революция лояльность клиентов |
Type | Article |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9535 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Циран, Я. Система маркетингової інформації у дослідженні лояльності клієнта [Текст] / Я. Циран // Механізм регулювання економіки. - 2009. - №3, Т.2. - С. 114-118. |
Abstract |
Ідентифіковано потреби у маркетинговій інформації щодо тенденцій маркетингового
оточення фірми. Актуалізовано доцільність структурування маркетингової інформації в розрізі
показників BSC та згідно структури карти очікувань клієнтів, що становить підстави
створення лояльних клієнтів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9535 Идентифицированы потребности в маркетинговой информации относительно тенденций маркетингового окружения фирмы. Актуализирована целесообразность структуризации маркетинговой информации в разрезе показателей BSC и согласно структуры карты ожиданий клиентов, что составляет основания создания лояльных клиентов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9535 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views

1

3

1

298

1

1

1

59618

1

1

21

13885685

2

655772

331615

13885683

655771
Downloads

9

1

1

299

1

1

1

1

1

1

1963927

1

13885684

153
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
21.pdf | 168.59 kB | Adobe PDF | 15850081 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.