Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95359
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Гейміфікація як засіб підвищення мотивації та пізнавального інтересу студентів у процесі навчання іноземних мов |
Authors |
Symonenko, Nataliia Oleksandrivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-2994-3574 |
Keywords |
гейміфікація іноземні мови навчання студенти gamification foreign languages education students |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95359 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Симоненко Н. О. Гейміфікація як засіб підвищення мотивації та пізнавального інтересу студентів у процесі навчання іноземних мов // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали XI Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, Суми, 25–26 квітня 2024 р. / уклад. М. М. Набок. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 88-93. |
Abstract |
Актуальність теми. Гейміфікований підхід до навчання набув
популярності у різних сферах, включаючи освіту, психологію а також фізичне та
психічне здоров'я. Фактично, пошуки в базі даних Scopus (2022 р.) показують
різкий ріст популярності термінів, пов'язаних із гейміфікацією з 2011 року, що
свідчить про значне зростання кількості досліджень у цій галузі в останні роки.
[1, с. 104]. У роботі ми розглянемо можливості використання гейміфікації у
навчанні іноземних мов для залучення уваги та підвищення мотивації студентів.
Для ілюстрації використання гейміфікації наведемо приклади впровадження
ігрових елементів у процес навчання іноземних мов.
Мета дослідження – визначити можливості використання гейміфікації у
процесі навчання іноземних мов з метою підвищення мотивації та пізнавального
інтересу студентів до вивчення іноземних мов. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
China
1
Indonesia
1
Ireland
1
Japan
1
Ukraine
51
United States
13
Unknown Country
70
Downloads
Belgium
1
Japan
1
Poland
1
Singapore
1
Ukraine
52
United States
12
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Symonenko_gamification.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | 68 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.