Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95359
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Гейміфікація як засіб підвищення мотивації та пізнавального інтересу студентів у процесі навчання іноземних мов
Authors Symonenko, Nataliia Oleksandrivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-2994-3574
Keywords гейміфікація
іноземні мови
навчання
студенти
gamification
foreign languages
education
students
Type Conference Papers
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95359
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Симоненко Н. О. Гейміфікація як засіб підвищення мотивації та пізнавального інтересу студентів у процесі навчання іноземних мов // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали XI Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, Суми, 25–26 квітня 2024 р. / уклад. М. М. Набок. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 88-93.
Abstract Актуальність теми. Гейміфікований підхід до навчання набув популярності у різних сферах, включаючи освіту, психологію а також фізичне та психічне здоров'я. Фактично, пошуки в базі даних Scopus (2022 р.) показують різкий ріст популярності термінів, пов'язаних із гейміфікацією з 2011 року, що свідчить про значне зростання кількості досліджень у цій галузі в останні роки. [1, с. 104]. У роботі ми розглянемо можливості використання гейміфікації у навчанні іноземних мов для залучення уваги та підвищення мотивації студентів. Для ілюстрації використання гейміфікації наведемо приклади впровадження ігрових елементів у процес навчання іноземних мов. Мета дослідження – визначити можливості використання гейміфікації у процесі навчання іноземних мов з метою підвищення мотивації та пізнавального інтересу студентів до вивчення іноземних мов.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

China China
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
1
Japan Japan
1
Ukraine Ukraine
51
United States United States
13
Unknown Country Unknown Country
70

Downloads

Belgium Belgium
1
Japan Japan
1
Poland Poland
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
52
United States United States
12

Files

File Size Format Downloads
Symonenko_gamification.pdf 1.25 MB Adobe PDF 68

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.