Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95361
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Врахування психологічних чинників під час навчання аналітичного читання англійською мовою
Authors Korobova, Yuliia Volodymyrivna  
Донік, І.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-6896-3936
Keywords англійська мова
аналітичне читання
методика навчання
мотивація
English language
analytical reading
teaching methodology
motivation
Type Conference Papers
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95361
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Коробова Ю. В., Донік І. Врахування психологічних чинників під час навчання аналітичного читання англійською мовою // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали XI Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, Суми, 25–26 квітня 2024 р. / уклад. М. М. Набок. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 98-102.
Abstract Актуальність дослідження. Вивчення англійської мови є багатогранним та захоплюючим процесом, що відкриває для учнів розуміння особливостей культури та способу мислення іншої національності. Окрім методів та стратегій навчання англійської мови (АМ), які використовує вчитель АМ, зокрема під час навчання аналітичного читання, існує широкий спектр психологічних чинників, які впливають на досягнення бажаних результатів у вивченні АМ. Відповідно, ефективність навчання залежить від своєчасного врахування вчителем багатьох психологічних факторів, таких як мислення, пам'ять, сприймання, увага, мотивація. Психологи називають мотивацію «запускним механізмом» будь-якої людської діяльності [3, с. 65]. Серед основних видів мотивації вивчення іноземної мови виділяються зовнішня та внутрішня. Перша знаходиться під впливом потреб суспільства, а друга зумовлена характером самої діяльності. Також слід пам’ятати, що мотивація може бути як негативною, так і позитивною [3, с. 66]. Для створення позитивної мотивації варто враховувати сучасні тенденції в методиці навчання АМ, які спрямовані на формування та розвиток в учнів умінь соціально-емоційного навчання (СЕН) та підтримку їх ментального здоров'я та благополуччя. Мета роботи полягає в аналізі впливу психологічних аспектів та стратегій формування соціально-емоційних умінь учнів на процес оволодіння іноземною мовою (ІМ), зокрема під час навчання аналітичного читання учнів старших класів ЗЗСО.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Japan Japan
1
Ukraine Ukraine
1
United States United States
4
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Japan Japan
1
United States United States
1

Files

File Size Format Downloads
Korobova_analytical_reading.pdf 1.21 MB Adobe PDF 2

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.