Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95361
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Врахування психологічних чинників під час навчання аналітичного читання англійською мовою |
Authors |
Korobova, Yuliia Volodymyrivna
Донік, І. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-6896-3936 |
Keywords |
англійська мова аналітичне читання методика навчання мотивація English language analytical reading teaching methodology motivation |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95361 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Коробова Ю. В., Донік І. Врахування психологічних чинників під час навчання аналітичного читання англійською мовою // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали XI Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, Суми, 25–26 квітня 2024 р. / уклад. М. М. Набок. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 98-102. |
Abstract |
Актуальність дослідження. Вивчення англійської мови є багатогранним та
захоплюючим процесом, що відкриває для учнів розуміння особливостей культури
та способу мислення іншої національності. Окрім методів та стратегій навчання
англійської мови (АМ), які використовує вчитель АМ, зокрема під час навчання
аналітичного читання, існує широкий спектр психологічних чинників, які
впливають на досягнення бажаних результатів у вивченні АМ. Відповідно,
ефективність навчання залежить від своєчасного врахування вчителем багатьох
психологічних факторів, таких як мислення, пам'ять, сприймання, увага, мотивація.
Психологи називають мотивацію «запускним механізмом» будь-якої
людської діяльності [3, с. 65]. Серед основних видів мотивації вивчення
іноземної мови виділяються зовнішня та внутрішня. Перша знаходиться під
впливом потреб суспільства, а друга зумовлена характером самої діяльності.
Також слід пам’ятати, що мотивація може бути як негативною, так і позитивною
[3, с. 66]. Для створення позитивної мотивації варто враховувати сучасні
тенденції в методиці навчання АМ, які спрямовані на формування та розвиток в
учнів умінь соціально-емоційного навчання (СЕН) та підтримку їх ментального
здоров'я та благополуччя.
Мета роботи полягає в аналізі впливу психологічних аспектів та стратегій
формування соціально-емоційних умінь учнів на процес оволодіння іноземною
мовою (ІМ), зокрема під час навчання аналітичного читання учнів старших
класів ЗЗСО. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Japan
1
Ukraine
1
United States
4
Unknown Country
1
Downloads
Japan
1
United States
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Korobova_analytical_reading.pdf | 1.21 MB | Adobe PDF | 2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.