Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95362
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
| Title | Засоби навчання іноземної мови на різних етапах в умовах онлайн-навчання |
| Authors |
Серишева, А.
|
| ORCID | |
| Keywords |
онлайн-навчання викладання іноземних мов цифрові інструменти у навчанні online learning teaching foreign languages digital tools in learning |
| Type | Conference Papers |
| Date of Issue | 2024 |
| URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95362 |
| Publisher | Сумський державний університет |
| License | Copyright not evaluated |
| Citation | Серишева А. Засоби навчання іноземної мови на різних етапах в умовах онлайн-навчання // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали XI Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, Суми, 25–26 квітня 2024 р. / уклад. М. М. Набок. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 103-106. |
| Abstract |
Сучасна епоха цифрових технологій відкриває перед нами необмежені
можливості у використанні онлайн-ресурсів у навчанні. Пандемія COVID 19
також прискорила процес переходу до онлайн-навчання, що підкреслює
важливість розуміння та використання засобів навчання мови в цьому контексті.
Актуальність дослідження полягає у необхідності адаптації сучасних
методик викладання іноземних мов до вимог сучасної цифрової епохи, де
онлайн-ресурси стають все більш важливими для навчального процесу.
Дослідження способів навчання іноземних мов в онлайн-середовищі надають
можливість розширити кількість доступних ресурсів та підвищити ефективність
навчання. Використання цифрових інструментів у навчанні іноземних мов може
забезпечити студентам доступ до широкого спектру матеріалів, інтерактивних
занять та можливостей для самостійного вивчення мови.
У галузі досліджень засобів навчання іноземних мов в онлайн-середовищі
активно працюють вчені з-за кордону, як Річард Майєр, Маршалл Маклюен,
Роберт К’юбі, Катлін Тайнер, Сесілія фон Файлітзен та України В. Іванов,
О. Волошенюк, Л. Найдьонова, О. Баришполець, Г. Почепцов, Т. Васютіна.
Метою цієї розвідки є аналіз, систематизація та оцінка засобів навчання
іноземної мови в онлайн-середовищі та практична імплементація онлайн-ресурсів
у навчання іноземних мов з метою підвищення ефективності навчального процесу. |
| Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Australia
1
Singapore
9
Ukraine
1
United States
4
Unknown Country
49
Downloads
Germany
4
Ukraine
1
United States
18
Unknown Country
49
Files
| File | Size | Format | Downloads |
|---|---|---|---|
| Serysheva_online_learning.pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | 72 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.