Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9539
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингові екологічні стратегії як концептуальний бізнес сталого розвитку підприємства |
Authors |
Андрєєва, Н.М.
Мартинюк, О.М. |
ORCID | |
Keywords |
сталий розвиток маркетингова екологічна стратегія менеджмент устойчивое развитие маркетинговая экологическая стратегия менеджмент |
Type | Article |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9539 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Андрєєва, Н.М. Маркетингові екологічні стратегії як концептуальний бізнес сталого розвитку підприємства [Текст] / Н.М. Андрєєва, О.М. Мартинюк // Механізм регулювання економіки. - 2009. - №3, Т.2. - С. 119-126. |
Abstract |
У статті в рамках концепції сталого розвитку сформовані елементи маркетингової
екологічної стратегії підприємства, розкрита їх змістовна сутність і особливості реалізації в
системі стратегічного екологічно орієнтованого менеджменту.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9539 В статье в рамках концепции устойчивого развития сформированы элементы маркетинговой экологической стратегии предприятия, раскрыта их содержательная сущность и особенности реализации в системе стратегического экологически ориентированного менеджмента. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9539 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views

1

5

2

51236250

1

1

26552135

1

19831

16

1094788830

1

2

-65181047

399664824

331719624

-431349585
Downloads

228038

8

1

8

1211958681

1868024

1

12292079

1

-1573728316

6

1

1

-65181046

1

1094788829

414

2
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
22.pdf | 734.93 kB | Adobe PDF | 682226733 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.