Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95394
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив технології штучного інтелекту на сфери освіти й культури
Authors Nikolaienko, Yuliia Oleksandrivna
ORCID
Keywords технологія штучного інтелекту
iнформаційні технології
кібернетика
освіта й культура
artificial intelligence technology
information technologies
cybernetics
education and culture
Type Conference Papers
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95394
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Ніколаєнко Ю. О. Вплив технології штучного інтелекту на сфери освіти й культури // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали XI Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, Суми, 25–26 квітня 2024 р. / уклад. М. М. Набок. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 162-166.
Abstract Людина – істота, зовсім на схожа не будь-яку іншу на цій планеті. Перш за все її виокремлює здатність творити. Мільйони років еволюції змогли створити істоту, яка здатна докорінно змінити світ задля власних потреб. Сила думки дає поштовх для творіння, яке, у свою чергу, породжує науку, а далі й технологію. Упродовж століть йшов розвиток науки й технології, долаючи перепони й труднощі, що створило їх такими, якими вони є на сьогоднішній день, коли технологія розвивається як ніколи швидко. Оскільки, людина завжди використовувала якісь інструменти у своїй діяльності, темпи розвитку новітніх технологій не забарилися. На сьогоднішній день, мабуть, найбільш популярною стала технологія штучного інтелекту, що робить дану тему вельми актуальною. Інформаційні технології та кібернетика почали своє існування ще за часів Другої Світової війни, коли була розшифрована німецька шифрувальна машина Енігма. Це свого роду комп’ютер, що був «зламаний» іншим комп’ютером, створений англійським математиком, батьком інформатики А.Тьюрінгом. Саме він заклав основу для подальшого розвитку інформаційних технологій та кібернетики, заклав фундамент для створення Штучного інтелекту. Також науковець створив тест для визначення «штучності» інтелекту (Pickover, 2019). Метою даного дослідження є визначення впливів на освіту й культуру при використанні технологій штучного інтелекту. Наскільки це буде корисно та шкідливо для студентів та викладачів? Передбачити: як вплине ШІ на культуру й освіту людини в майбутньому? Чи не має прихованих небезпек у використанні цих технологій у довгостроковій перспективі? Як саме можна обмежити негативний вплив та пом’якшити наслідки використання штучного інтелекту?
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Australia Australia
1
United Kingdom United Kingdom
25
United States United States
48
Unknown Country Unknown Country
9

Downloads

United Kingdom United Kingdom
26
United States United States
86
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
Nikolaienko_artificial_intelligence.pdf 1.23 MB Adobe PDF 118

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.