Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95412
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Фізична терапія дітей із розладами аутичного спектра з сенсомоторними порушеннями |
Authors |
Чеснокова, К.С.
|
ORCID | |
Keywords |
лікувальна фізична культура therapeutic physical culture сенсорна інтеграція sensory integration дитяча реабілітація children's rehabilitation вправи на балансирах balance beam exercises розвиток дрібної моторики development of fine motor skills |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95412 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Чеснокова К. С. Фізична терапія дітей із розладами аутичного спектра з сенсомоторними порушеннями : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 227 - фізична терапія, ерготерапія / наук. кер. І. А. Бріжата. Суми : Сумський державний університет, 2024. 68 с. |
Abstract |
У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні та практичні аспекти
фізичної терапії для дітей із розладами аутичного спектра, які страждають від
сенсомоторних порушень. Основна увага приділяється аналізу ефективності
фізичної реабілітації з використанням індивідуалізованих методів та програм,
що спрямовані на покращення координації, рівноваги та моторних навичок.
В роботі представлено розробку індивідуалізованої програми фізичної
терапії, яка включає заняття на розвиток великої та дрібної моторики,
вестибулярної стабільності, а також методики розвитку координації та
балансу. Програма також включає елементи кінезіотерапії, ігрові методи та
використання адаптивних спортивних вправ, які сприяють соціальній
інтеграції та покращенню якості життя пацієнта. Дослідження зосереджене
на оцінці змін у функціональному стані дитини, що мала комплексні
симптоми, включаючи епілептичну активність.
Аналіз клінічного дослідження демонструє значне поліпшення у
функціональному стані дитини з сенсомоторними порушеннями, завдяки
спеціалізованій програмі фізичної терапії. Зокрема, виділяються покращення
в рівновазі, фізичній витривалості, концентрації уваги та соціальній
адаптації. Результати вказують на ефективність індивідуально підібраного
підходу, що не лише підвищує загальний рівень активності та самостійності
дитини, але й покращує її психоемоційний стан. Програма заслуговує на
подальше використання та модернізацію для підтримки та розширення
позитивних змін |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (НН МІ) |
Views
Philippines
1
Singapore
1
United States
8
Unknown Country
2
Downloads
Germany
1
Russia
8
Ukraine
6
United States
13
Unknown Country
15
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Chesnokova_mag_rob.pdf | 801.31 kB | Adobe PDF | 43 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.