Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95412
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Фізична терапія дітей із розладами аутичного спектра з сенсомоторними порушеннями
Authors Чеснокова, К.С.
ORCID
Keywords лікувальна фізична культура
therapeutic physical culture
сенсорна інтеграція
sensory integration
дитяча реабілітація
children's rehabilitation
вправи на балансирах
balance beam exercises
розвиток дрібної моторики
development of fine motor skills
Type Masters thesis
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95412
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Чеснокова К. С. Фізична терапія дітей із розладами аутичного спектра з сенсомоторними порушеннями : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 227 - фізична терапія, ерготерапія / наук. кер. І. А. Бріжата. Суми : Сумський державний університет, 2024. 68 с.
Abstract У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні та практичні аспекти фізичної терапії для дітей із розладами аутичного спектра, які страждають від сенсомоторних порушень. Основна увага приділяється аналізу ефективності фізичної реабілітації з використанням індивідуалізованих методів та програм, що спрямовані на покращення координації, рівноваги та моторних навичок. В роботі представлено розробку індивідуалізованої програми фізичної терапії, яка включає заняття на розвиток великої та дрібної моторики, вестибулярної стабільності, а також методики розвитку координації та балансу. Програма також включає елементи кінезіотерапії, ігрові методи та використання адаптивних спортивних вправ, які сприяють соціальній інтеграції та покращенню якості життя пацієнта. Дослідження зосереджене на оцінці змін у функціональному стані дитини, що мала комплексні симптоми, включаючи епілептичну активність. Аналіз клінічного дослідження демонструє значне поліпшення у функціональному стані дитини з сенсомоторними порушеннями, завдяки спеціалізованій програмі фізичної терапії. Зокрема, виділяються покращення в рівновазі, фізичній витривалості, концентрації уваги та соціальній адаптації. Результати вказують на ефективність індивідуально підібраного підходу, що не лише підвищує загальний рівень активності та самостійності дитини, але й покращує її психоемоційний стан. Програма заслуговує на подальше використання та модернізацію для підтримки та розширення позитивних змін
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (НН МІ)

Views

Philippines Philippines
1
Singapore Singapore
1
United States United States
8
Unknown Country Unknown Country
2

Downloads

Germany Germany
1
Russia Russia
8
Ukraine Ukraine
6
United States United States
13
Unknown Country Unknown Country
15

Files

File Size Format Downloads
Chesnokova_mag_rob.pdf 801.31 kB Adobe PDF 43

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.