Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95473
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Когнітивна модель комерціалізації інновацій в умовах Індустрії 4.0: захист інтелектуального капіталу, маркетинг та комунікації |
Other Titles |
Формування параметрів системи комерціалізації інновацій в умовах світової відкритості ринків |
Authors |
Saher, Liudmyla Yuriivna
Syhyda, Liubov Oleksiivna Samoilikova, Anastasiia Viktorivna Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna Rosokhata, Anna Serhiivna Kotenko, Stanislav Ihorovych Tiutiunyk, Inna Volodymyrivna Khomenko, Liliia Mykolaivna Nekhoroshkova, Yuliia Mykolaivna Ілляшенко, А.П. Шевченко, К.В. Шимошенко, А.О. Назаренко, А.П. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-5628-5477 http://orcid.org/0000-0002-0319-8070 http://orcid.org/0000-0001-8639-5282 http://orcid.org/0000-0002-4570-3389 http://orcid.org/0000-0001-6944-1515 http://orcid.org/0000-0001-8684-0163 http://orcid.org/0000-0001-5883-2940 http://orcid.org/0000-0001-5690-1105 |
Keywords |
інновації інтелектуальна власність комерціалізація комунікації маркетинг стейкхолдери innovations intellectual property commercialization communication marketing stakeholders |
Type | Technical Report |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95473 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Когнітивна модель комерціалізації інновацій в умовах Індустрії 4.0: захист інтелектуального капіталу, маркетинг та комунікації = Формування параметрів системи комерціалізації інновацій в умовах світової відкритості ринків : звіт про НДР (проміжний) / кер. Л. Ю. Сагер. Суми : Сумський державний університет, 2022. 95 с. № 0122U000780. |
Abstract |
Об’єкт дослідження – економічні відносини, що виникають між стейкхолдерами у процесі перетворення ідеї в інновації, а далі – в економічну вигоду, з урахуванням відповідного маркетингово-комунікаційного супроводу й інтелектуальної захищеності.
Мета роботи – формалізація оптимальних умов для дифузії та масштабування інновацій на глобальному ринку в умовах Індустрії 4.0 на основі розробленої когнітивної моделі комерціалізації інновацій, яка стане основою формування дорожньої карти оптимізації комерціалізаційних процесів на основі поєднує трьох критеріальних ознак – ефективні комунікації, інтелектуальна захищеність та маркетинговий супровід.
В результаті підготовки наукової роботи, виконавцями отримано такі результати:
1. Систематизовано теоретичні підходи та кращі світові практики комерціалізації інновацій.
2. Здійснено аналіз світового досвіду розроблення моделей комерціалізації інновацій, що містять переваги та прогалини цих моделей.
3. Розроблено методологічні схеми розширеної та спрощеної комунікаційної взаємодії учасників ланцюга комерціалізації інновацій, що враховують типи стейкхолдерів, залучених до конкретних ланцюгів, та комбінацію їх «жорстких» і «м’яких» навичок. |
Appears in Collections: |
Звіти з наукових досліджень |
Views
Argentina
1
United States
5
Unknown Country
9
Downloads
United States
1
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Saher_zvit_2022.pdf | 2.5 MB | Adobe PDF | 2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.