Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95483
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Конвергенція економічних та освітніх трансформацій у цифровому суспільстві: моделювання впливу на регіональну та національну безпеку |
Other Titles |
Моделювання патернів інституційного партнерства стейкхолдерів для синхронізації економічних та освітніх трансформацій |
Authors |
Vasylieva, Tetiana Anatoliivna
Petrushenko, Yurii Mykolaiovych Kryklii, Olena Anatoliivna Derevianko, Yurii Mykolaiovych Duvanova, Oksana Serhiivna Balahurovska, Inna Oleksiivna Skrynnyk, Olena Viktorivna Lieonov, Serhii Viacheslavovych Artiukhov, Artem Yevhenovych Малишенко, Ю.П. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-0635-7978 http://orcid.org/0000-0001-9902-7577 http://orcid.org/0000-0002-4825-3950 http://orcid.org/0000-0003-0088-6115 http://orcid.org/0000-0003-3642-9506 http://orcid.org/0000-0001-8300-6616 http://orcid.org/0000-0001-5639-3008 http://orcid.org/0000-0003-1112-6891 |
Keywords |
економічна безпека економічні трансформації імерсійні цифрові технології імерсивний університет інформаційна безпека коопетиційна модель освітні трансформації соціальна безпека цифровізація |
Type | Technical Report |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95483 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Конвергенція економічних та освітніх трансформацій у цифровому суспільстві: моделювання впливу на регіональну та національну безпеку = Моделювання патернів інституційного партнерства стейкхолдерів для синхронізації економічних та освітніх трансформацій : звіт про НДР (проміжний) / кер. Т. А. Васильєва. Суми : Сумський державний університет, 2022. 150 с. № 0121U109553. |
Abstract |
Об’єктом роботи виступають організаційно-економічні відносини, які виникають в ланцюзі «економіка – освіта – національна безпека – цифровізація» на рівні регіонів та національної економіки в цілому.
Предметом роботи є методологічні засади та методичний інструментарій виявлення оптимальних патернів взаємодії економічних суб’єктів, органів влади та закладів освіти, що забезпечують зростання економічної, соціальної та інформаційної безпеки країни та регіонів в умовах цифровізації суспільства.
Методологічною основою дослідження є синергетична теорія самоорганізації соціально-економічних систем, моделювання поведінки відкритих стаціонарних систем, економетрики, сучасні концепції біхевіористики, розробки вітчизняних та закордонних вчених у сфері забезпечення національної безпеки, модернізації системи освіти, конвергенції освітніх та економічних трансформацій, цифровізації суспільства.
У ході виконання другого етапу реалізації проекту було отримано такі наукові та прикладні результати: 1) визначено ефективні патерни взаємодії стейкхолдерів при виконанні третьої місії університетів; 2) розроблено науково-практичні підходи до використання імерсійних цифрових технологій як інструменту стимулювання трансферу інновацій від закладів освіти в реальний сектор економіки; 3) запропоновано інтегрований підхід до впровадження імерсивного навчання в університеті; 4) розроблено модель синхронізації економічних та освітніх трансформацій із компонентами національної безпеки; 5) вдосконалено методичні засади дослідження регіонального аспекту економічних, освітніх і цифрових трансформацій; 6) запропоновано дорожню карту регуляторних інтервенцій для масштабування моделі інституційного партнерства провайдерів освітніх послуг з метою підвищення резільєнтності місцевого/регіонального соціально-економічного розвитку; 7) удосконалено методологію формування коопетиційної моделі реалізації концепції «місто, що навчається» за мережевим принципом з виділення її основних напрямів, переваг та недоліків.
Практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що вони впровадженні у навчальний процес Сумського державного університету при викладанні дисциплін: «Управління міжнародними проєктами» та «Крос-культурні відносини», що підтверджується актами впровадження від 21 грудня 2021 року.
Основні наукові положення першого етапу НДР доведено до рівня методичних розробок і практичних рекомендацій, які можуть бути використані органами законодавчої та виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти та профільними громадськими об’єднаннями. Результати НДР частково використані при виконання 5 господарчих договорів на замовлення громадської організації «Центр освіти впродовж життя» обсягом 45,000 тис. грн, а також впроваджені в освітню діяльність цієї організації (Довідка про впровадження №1 від 08.12.2022 р., Додаток А). Отримано листи підтримки від Європейської асоціації маркетингу та менеджменту (Лист від 08.12.2022 р., Додаток Б) та Лондонської академії науки і бізнесу (Лист від 02.12.2021 р., Додаток В). Отримано і виконується 15 міжнародних наукових грантів. |
Appears in Collections: |
Звіти з наукових досліджень |
Views
Australia
1
Canada
1
Ukraine
1
United States
28
Unknown Country
37
Downloads
Canada
1
United States
1
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Vasylieva_zvit_2022.pdf | 4.31 MB | Adobe PDF | 3 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.