Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9549
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості маркетингової товарної політики підприємств легкої промисловості |
Authors |
Лабурцева, О.І.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингова політика легка промисловість маркетинговая политика легкая промышленность marketing policy light industry |
Type | Article |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9549 |
Publisher | Вид-во СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Лабурцева, О.І. Особливості маркетингової товарної політики підприємств легкої промисловості [Текст] / О.І. Лабурцева // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2008. — № 1. — С. 43-51. |
Abstract |
У статті обґрунтовано необхідність активізації інноваційної діяльності в легкій промисловості України на основі маркетингової орієнтації цієї діяльності. Запропонована загальна схема процесу планування та реалізації маркетингової товарної політики, а також схема основних етапів процесу створення сезонної колекції для підприємств, що працюють у сфері модного бізнесу. Особлива увага приділена методиці формування маркетингової концепції нового товару або товарної марки; систематизовані основні стратегії управління товарними марками.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9549 |
Appears in Collections: |
Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024) |
Views

1

1

5

2

20579

1

4403135

1

1

71368

23

-1860545658

3

74369463

33250895

-1860545660

760360915
Downloads

3

1

1

10307

1

1

1

4

3

749312234

1

-1860545659

306
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
15.pdf | 147.94 kB | Adobe PDF | -1111222796 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.