Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9549
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості маркетингової товарної політики підприємств легкої промисловості |
Authors |
Лабурцева, О.І.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингова політика легка промисловість маркетинговая политика легкая промышленность marketing policy light industry |
Type | Article |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9549 |
Publisher | Вид-во СумДУ |
License | |
Citation | Лабурцева, О.І. Особливості маркетингової товарної політики підприємств легкої промисловості [Текст] / О.І. Лабурцева // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2008. — № 1. — С. 43-51. |
Abstract |
У статті обґрунтовано необхідність активізації інноваційної діяльності в легкій промисловості України на основі маркетингової орієнтації цієї діяльності. Запропонована загальна схема процесу планування та реалізації маркетингової товарної політики, а також схема основних етапів процесу створення сезонної колекції для підприємств, що працюють у сфері модного бізнесу. Особлива увага приділена методиці формування маркетингової концепції нового товару або товарної марки; систематизовані основні стратегії управління товарними марками.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9549 |
Appears in Collections: |
Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024) |
Views
Argentina
1
Canada
1
China
5
France
2
Germany
20579
Greece
1
Ireland
4403135
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
71368
Russia
23
Singapore
-1860545658
Turkey
3
Ukraine
74369463
United Kingdom
33250895
United States
-1860545660
Unknown Country
74369458
Downloads
China
3
Czechia
1
France
1
Germany
10307
Indonesia
1
Latvia
1
Lithuania
1
Russia
4
Slovakia
3
Ukraine
749312234
United Kingdom
1
United States
-1860545659
Unknown Country
306
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
15.pdf | 147.94 kB | Adobe PDF | -1111222796 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.