Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95500
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Зелене інвестування: коінтеграційна модель трансмісійних ESG-ефектів у ланцюзі «зелений бренд України – соціальна відповідальність бізнесу» |
Other Titles |
Економіко-математичне моделювання взаємозв’язків між рівнем доброчесності маркетингової політики, зеленим брендом країни та обсягами залучення зелених інвестицій у національну економіку |
Authors |
Makarenko, Inna Oleksandrivna
Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Liulov, Oleksii Valentynovych Pakhnenko, Olena Mykhailivna Ziabina, Yevheniia Anatoliivna Us, Yana Oleksandrivna Liulova, Liliia Yuriivna Nechyporenko, Roman Mykolaiovych Shaforost, Yuliia Volodymyrivna Хааг, В.Х. Литвиненко, Д.С. Василина, Т.М. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-7326-5374 http://orcid.org/0000-0001-6442-3684 http://orcid.org/0000-0002-4865-7306 http://orcid.org/0000-0002-4703-4078 http://orcid.org/0000-0003-0832-7932 http://orcid.org/0000-0003-1451-0450 |
Keywords |
зелене івестування зелений бренд соціальна відповідальність трансмісійні ESG-ефекти green investment green brand social responsibility transmission ESG effects |
Type | Technical Report |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95500 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Зелене інвестування: коінтеграційна модель трансмісійних ESG-ефектів у ланцюзі «зелений бренд України – соціальна відповідальність бізнесу» = Економіко-математичне моделювання взаємозв’язків між рівнем доброчесності маркетингової політики, зеленим брендом країни та обсягами залучення зелених інвестицій у національну економіку : звіт про НДР (проміжний) / кер. І. О. Макаренко. Суми : Сумський державний університет, 2022. 84 с. № 0121U100468. |
Abstract |
Об’єкт дослідження – система соціо-еколого-економічних відносин, які виникають між стейкхолдерами зеленого інвестування. Мета дослідження полягає у формуванні методологічних засад та методичного інструментарію моделювання та прогнозування взаємозв’язку трансмісійних екологічних, соціальних та регуляторних (ESG) ефектів від зеленого інвестування, підвищення рівня зеленого бренду України та соціальної відповідальності бізнесу, наукове обґрунтування та розробка дорожньої карти активізації зеленого інвестування, яка міститиме чіткі алгоритми та цільові орієнтири. Методи дослідження – використано стохастичне фронтирне моделювання при оцінюванні та прогнозуванні впливу соціо-еколого-економічних флуктуацій національної економіки на розвиток зеленого інвестування, національного зеленого бренду та соціально-відповідального бізнесу.
У рамках другого етапу виконання науково-дослідної роботи розроблено теоретико-методологічні основи конвергентного підходу до оцінювання зеленого бренду країни та соціальної відповідальності бізнесу, що базується на інтегральному поєднанні методу головних компонент (з урахуванням VARIMAX rotation), Global Malmquist-Luenberger індексу продуктивності, ентропійного методу, σ- та β-конвергенції. Це дозволило емпірично обґрунтовувати абсолютні та порівняльні переваги країни щодо позиціювання її бренду як екологовідповідальної при залученні зелених інвестицій у національну економіку. Поглиблено науково-методичний підхід до оцінювання рівня доброчесності маркетингової політики промоції зеленого бренду країни, що на відміну від існуючих базується на використанні інструментарію Google та контент-аналізу. Це дозволило визначити рівень сприйняття стейкхолдерами дезорієнтувальної інформації про зелений бренд країни та її результатів досягнення Цілей сталого розвитку. Удосконалено науково-методичний підхід до економіко-математичного моделювання взаємозв’язків між рівнем доброчесності маркетингової політики, зеленим брендом країни та обсягами зелених інвестицій у національну економіку на основі двоетапного PLS-SEM моделювання, що дозволяє визначити напрями зростання обсягів залучення зелених інвестицій та підвищення рівня довіри зелених інвесторів до бренду країни та соціально-відповідального бізнесу (на прикладі агросектору) за релевантними Цілями сталого розвитку. |
Appears in Collections: |
Звіти з наукових досліджень |
Views
Japan
1
Singapore
1
Spain
1
United States
22
Unknown Country
3
Downloads
United States
21
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Makarenko_zvit_2022.pdf | 1.94 MB | Adobe PDF | 21 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.