Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95505
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проєкт графічного інтерфейсу користувача додатку дистанційного керування телевізором для людей з особливими потребами
Authors Адаменко, О.О.
ORCID
Keywords прототип
графічний інтерфейс
інклюзивна дизайн-система
дизайн-система
інклюзивний дизайн
інформаційні технології проектування
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95505
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Адаменко О. О. Проєкт графічного інтерфейсу користувача додатку дистанційного керування телевізором для людей з особливими потребами : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 - комп’ютерні науки / наук. кер. Н. А. Федотова. Суми : Сумський державний університет, 2024. 100 с.
Abstract Дипломний проєкт присвячений реалізації графічного інтерфейсу користувача додатку дистанційного керування телевізором для людей з особливими потребами. В роботі проведено аналіз предметної області з аналізом продуктів-аналогів, визначення мети проекту, засобів реалізації, планування та проєктування роботи. Представлені результати тестування фокус-групи, описані етапи створення проєкту: розробка дизайн-системи, дизайну та прототипування. Результатом проведеної роботи є графічний інтерфейс користувача додатку дистанційного керування телевізором для людей з особливими потребами, інклюзивна дизайн-системи та клікабельний прототип інтерфейсу.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ЕлІТ)

Views

Australia Australia
1
Bangladesh Bangladesh
1
Norway Norway
1
Ukraine Ukraine
30
United States United States
33

Downloads

Ukraine Ukraine
31
United States United States
32

Files

File Size Format Downloads
Adamenko_bak_rob.pdf 31.55 MB Adobe PDF 63

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.