Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95541
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Мотивування навчальної діяльності школярів з фізики за умов дистанційного та змішаного навчання |
Authors |
Посенко, А.В.
|
ORCID | |
Keywords |
мотивація модель Келлера навчання фізика |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95541 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Посенко А. В. Мотивування навчальної діяльності школярів з фізики за умов дистанційного та змішаного навчання : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 014 – середня освіта (фізика) / наук. кер. О. О. Пасько. Суми : Сумський державний університет, 2024. 48 с. |
Abstract |
Актуальність теми “Мотивування навчальної діяльності школярів з
фізики за умов дистанційного та змішаного навчання” обумовлена зовнішніми
обставинами, в яких здійснюється освітній процес у закладах загальної
середньої освіти. Учень, перебуваючи на дистанційному навчанні, відчуває
труднощі особистісного характеру, а саме: відсутність мотивації або невисокий
її рівень, особливості та явні відмінності форми дистанційного навчання від
тієї, до якої він звик і пристосувався, повна відсутність або значне скорочення
обсягу безпосереднього живого спілкування з однолітками, зворотний зв'язок
від педагога, відірваність, ізольованість, відсутність належності до групи.
У звичному режимі навчання використовуються різні засоби та методи
підвищення пізнавального інтересу учнів, неведені у методичній літературі.
Однак під час роботи у дистанційному чи змішаному форматі перед педагогами
постає завдання пошуку додаткових засобів і методів стимулювання мотивації,
оскільки звичні у такому форматі або не можуть бути застосовні, або виявляють
низьку ефективність.
У дистанційному та змішаному навчанні переважає самостійна діяльність
учнів, самоконтроль займає місце контролю з боку батьків та педагога, відіграє
свою роль віддаленість та опосередкованість спілкування. У зв'язку з цим
виникає необхідність психологічного супроводу процесу, оскільки
психологічний комфорт важливий для успішного освоєння матеріалу та
високих показників мотиваційної активності. Правильна мотивація учнів є
основним аспектом результативності навчання в даному режимі, крім цього для
учня важливо вміти концентруватися та зберігати стійкість уваги, а також бути
наполегливим та впертим під час вирішення різних навчальних завдань. Крім
цього, важливу роль мають навички самоорганізації, цілепокладання, контролю
та планування.6
Мета кваліфікаційної роботи бакалавра полягає в дослідженні та
обґрунтуванні педагогічних умов для формування стійкої пізнавальної
мотивації учнів під час вивчення фізики в умовах дистанційної та змішаної
форм навчання. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ЕлІТ) |
Views
Romania
1
Ukraine
40
United States
37
Unknown Country
1
Downloads
Germany
1
Ukraine
41
United States
23
Unknown Country
81
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Posenko_bak_rob.pdf | 2.09 MB | Adobe PDF | 146 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.