Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95545
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Коопетиція «бізнес – освіта – наука»: інституційно-економічні моделі трансферу інновацій для національної безпеки та сталого розвитку |
Other Titles |
Дослідження фундаментальних засад коопетиційної взаємодії в сфері трансферу інновацій: методологія, світовий досвід, емпіричний аналіз |
Authors |
Mayboroda, Tetyana
Samoilikova, Anastasiia Viktorivna Shvindina, Hanna Oleksandrivna Shkarupa, Olena Vasylivna Artiukhov, Artem Yevhenovych Koibichuk, Vitaliia Vasylivna Kryklii, Olena Anatoliivna Dehtyarova, Iryna Borysivna Opanasiuk, Yuliia Anatoliivna Vorontsova, Anna Serhiivna Skrynnyk, Olena Viktorivna Габенко, М.М. Герасименко, В.В. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-4547-5822 http://orcid.org/0000-0001-8639-5282 http://orcid.org/0000-0003-0883-8361 http://orcid.org/0000-0002-8990-0886 http://orcid.org/0000-0003-1112-6891 http://orcid.org/0000-0002-3540-7922 http://orcid.org/0000-0002-4825-3950 http://orcid.org/0000-0003-4615-0437 http://orcid.org/0000-0002-9236-8587 http://orcid.org/0000-0003-0603-3869 http://orcid.org/0000-0001-8300-6616 |
Keywords |
коопетиційна взаємодія коопетиція моделювання реакцій система «бізнес–освіта–наука» сталий розвиток трансфер інновацій cooperative interaction coopetition simulation of reactions the "business-education-science" system sustainability innovation transfer |
Type | Technical Report |
Date of Issue | 2022 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95545 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Коопетиція «бізнес – освіта – наука»: інституційно-економічні моделі трансферу інновацій для національної безпеки та сталого розвитку = Дослідження фундаментальних засад коопетиційної взаємодії в сфері трансферу інновацій: методологія, світовий досвід, емпіричний аналіз : звіт про НДР (проміжний) / кер. Т. М. Майборода. Суми : Сумський державний університет, 2022. 96 с. № 0122U000772. |
Abstract |
Об’єкт дослідження – система коопетиційної взаємодії між бізнесом та освітньо-науковою спільнотою в процесі створення та трансферу інновацій, їх матеріалізації та комерціалізації в реальному секторі економіки для нівелювання загроз національній безпеці та забезпечення сталого розвитку.
Мета роботи полягає у розробленні фундаментальних засад нової теорії коопетиційної акселерації ефективного трансферу інновацій для переходу до економіки знань на основі моделювання мультиаспектних відносин та коопетиційної взаємодії в системі «бізнес – освіта – наука» задля національної безпеки та сталого розвитку.
Методи дослідження: бібліометричний, аналітичний, графічний, компаративний, статистичний, факторний, кластерний, регресійний та кореляційний аналіз; моделювання; метод Уорда; тести Шапіро-Вілка, Грейнджера, Кайзера-Майєра-Олкіна та Бартлетта; діаграма Санкі. Використано інструментарій Google Trends, VosViewer, Bibliometrix, мови програмування R, STATA, Statgraphics Centurion.
Результатом роботи є сформовані кластери міждисциплінарних досліджень, знайдені їх точки перетину та альтернативи розвитку; проаналізовані існуючі проблемні вузли трансферу інновацій та коопетиційної акселерації у системі «бізнес-освіта-наука»; виявлені казуальні зв’язки та реакції з урахуванням конгруентності цілей сталого розвитку; модель оцінки впливу коопетиції «бізнес – освіта – наука» на сталий розвиток; удосконалені методологічні підходи до ідентифікації технологічних розривів, визначення сценаріїв керування та тригерів підвищення ступеня керованості трансфером інновацій; модель оцінки впровадження нових наукових продуктів. |
Appears in Collections: |
Звіти з наукових досліджень |
Views
Canada
11
Ukraine
1
United States
5
Unknown Country
21
Downloads
Bangladesh
1
Canada
13
United States
22
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Maiboroda_zvit_2022.pdf | 2.92 MB | Adobe PDF | 36 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.