Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95740
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингове управління у сфері театрального мистецтва
Authors Демченко, М.О.
ORCID
Keywords маркетингове управління
marketing management
театральне мистецтво
theater art
споживачі
consumers
комунікація
communication
маркетингове середовище
marketing environment
конкурентоспроможність
competitiveness
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95740
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Демченко М. О. Маркетингове управління у сфері театрального мистецтва : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Є. А. Зябіна. Суми : Сумський державний університет, 2024. 77 с.
Abstract Актуальність теми роботи полягає в тому, що маркетингове управління є важливим інструментом для досягнення успіху та сталого конкурентного розвитку театральних установ. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження маркетингового управління в театральному мистецтві, а також проведення аналізу маркетингової діяльності ДП «Національний академічний драматичний театр імені Лесі Українки» та на основі даного аналізу виділити дієві рекомендації для підприємства. Завдання роботи: дослідити теоретичні аспекти маркетингового управління у сфері театрального мистецтва, провести аналіз динаміки зацікавленості пошукових запитів запитами «marketing management» та «theatre arts»; визначити сучасні тенденції маркетингового управління в театральному мистецтві; надати характеристику ДП «Національний академічний драматичний театр імені Лесі Українки», дослідити маркетингове середовище та комплекс маркетингу ДП «НАДТ ІМ. Л. УКРАЇНКИ»; здійснити аналіз конкурентоспроможності послуг; дослідження за допомогою методу SWOT-аналізу та надання рекомендацій для покращення маркетингової діяльності установи. Об’єктом дослідження є Державне підприємство «Національний академічний драматичний театр імені Лесі Українки». Предметом дослідження є теоретико-методичні та прикладні засади маркетингового управління у сфері театральної діяльності та їхнє успішне застосування для покращення власної маркетингової діяльності. Практична значущість дослідження полягає у тому, що отримані результати маркетингового комплексного дослідження можуть бути застосовані установою для покращення власного просування, взаємодії з споживачами та розширення аудиторії.
The relevance of the topic of the work lies in the fact that marketing management is an important tool for achieving success and sustainable competitive development of theater institutions. The purpose of the qualification work is to research marketing management in theatrical art, as well as to conduct an analysis of the marketing activity of the State Enterprise "National Academic Drama Theater named after Lesia Ukrainka" and, based on this analysis, to highlight effective recommendations for the enterprise. The task of the work: to investigate the theoretical aspects of marketing management in the field of theater arts, to analyze the dynamics of search interest in the queries "marketing management" and "theatre arts"; to determine modern trends of marketing management in theatrical art; to provide a description of the Lesya Ukrainka National Academic Drama Theater, to investigate the marketing environment and marketing complex of the NADT IM. L. UKRAINKY"; carry out an analysis of the competitiveness of services; research using the SWOT analysis method and providing recommendations for improving the institution's marketing activities. The object of the research is the State Enterprise "National Academic Drama Theater named after Lesya Ukrainka". The subject of the study is the theoretical, methodological and applied principles of marketing management in the field of theatrical activity and their successful application to improve one's own marketing activity. The practical significance of the research lies in the fact that the obtained results of the integrated marketing research can be applied by the institution to improve its own promotion, interaction with consumers and expand the audience.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Australia Australia
1
Ukraine Ukraine
32
United States United States
21
Unknown Country Unknown Country
61

Downloads

Australia Australia
1
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Ukraine Ukraine
1
United States United States
22
Unknown Country Unknown Country
63

Files

File Size Format Downloads
Demchenko_baс_rob.pdf.pdf 2.1 MB Adobe PDF 88

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.