Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95741
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Удосконалення маркетингової діяльності підприємства текстильної промисловості в сегменті B2B |
Authors |
Казимірова, В.О.
|
ORCID | |
Keywords |
підприємство текстильної промисловості textile industry enterprise B2B прибуток profit маркетинг стратегія marketing strategy аналіз ринку market analysis дохідність profitability окупність payback |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95741 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Казимірова В. О. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства текстильної промисловості в сегменті B2B : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Н. Є. Летуновська. Суми : Сумський державний університет, 2024. 50 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи полягає у необхідності розробки аналізу діяльності підприємств текстильної промисловості і у розробці комплексу заходів для їх успішної діяльності і конкурентоспроможності. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингової стратегії для досягнення бізнес-цілей, таких як збільшення прибутку, розширення ринків збуту і підвищення пізнаванності компанії. Завдання роботи: проаналізувати сучасниий стан ринку текстильної промисловості; дослідити основні ідмінності у маркетингу B2C і B2B; розробити комплекс маркетингових заходів для підприємства ТОВ Сумикамволь. Об’єктом дослідження є підприємство текстильної промисловості ТОВ Сумикамволь. Предметом дослідження є маркетингова стратегія для підприємства в B2B. Методи дослідження – аналіз і синтез структурний і порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: розроблено інтегровану маркетингову стратегію для текстильного підприємства, що на відміну від існуючих у конкурентів враховують новітні технології і статистичну базу використання маркетингових інструментів. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо маркетингової діяльності підприємства ТОВ Сумикамволь. The relevance of the topic of the work lies in the need to develop an analysis of the activities of enterprises of the textile industry and to develop a set of measures for their successful activity and competitiveness. The purpose of the qualification work is to develop a marketing strategy to achieve business goals, such as increasing profits, expanding sales markets, and increasing company awareness. Tasks: to analyze the current state of the textile industry market; explore the main differences in B2C and B2B marketing; to develop a set of marketing measures for Sumykamvol LLC. The object of the research is the textile industry enterprise Sumykamvol LLC. The subject of the research is marketing strategy for the enterprise in B2B. Research methods – analysis and synthesis, structural and comparative analysis. Scientific novelty of the study: an integrated marketing strategy for a textile enterprise has been developed, which, unlike existing competitors, takes into account the latest technologies and the statistical basis of the use of marketing tools. The practical significance of the study lies in the formation of recommendations regarding the marketing activities of Sumykamvol LLC. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Ukraine
21
United States
27
Downloads
Germany
1
Ukraine
18
United States
28
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kazymirova_baс_pob.pdf.pdf | 1.16 MB | Adobe PDF | 47 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.