Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95742
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування маркетингової стратегії розвитку компанії на ринку послуг (на прикладі Dance Centre Artes) |
Authors |
Матвієнко, А.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингова стратегія marketing strategy танцювальні послуги dance services Dance Centre Artes конкурентоспроможність competitiveness цільова аудиторія target audience ринковий аналіз market analysis маркетингові заходи marketing activities |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95742 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Матвієнко А. Формування маркетингової стратегії розвитку компанії на ринку послуг (на прикладі Dance Centre Artes) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Є. А. Зябіна. Суми : Сумський державний університет, 2024. 76 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи: Формування ефективної маркетингової стратегії є ключовим фактором для забезпечення конкурентоспроможності та стійкого розвитку танцювальних студій на сучасному ринку послуг, особливо в умовах високої конкуренції.
Мета роботи – дослідження та розробка маркетингової стратегії розвитку для Dance Centre Artes, що сприятиме підвищенню його конкурентоспроможності та ефективності діяльності. Завдання роботи: Вивчити основні тенденції на ринку послуг танцювального бізнесу, проаналізувати специфіку ринку танцювальних послуг, провести характеристику та аналіз діяльності Dance Centre Artes, оцінити конкурентне середовище та маркетингову діяльність Dance Centre Artes, розробити рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії Dance Centre Artes. Об'єкт дослідження: Dance Centre Artes як представник ринку танцювальних послуг. Предмет дослідження: Процес формування та реалізації маркетингової стратегії розвитку Dance Centre Artes. Методи дослідження: Аналіз літературних джерел, порівняльний аналіз, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, аналіз конкурентоспроможності. Практична значущість дослідження полягає у розробці конкретних рекомендацій для Dance Centre Artes щодо вдосконалення маркетингової стратегії. Relevance of the work topic: The formation of an effective marketing strategy is a key factor for ensuring the competitiveness and sustainable development of dance studios in the modern service market, especially in conditions of high competition. The purpose of the work is to research and develop a marketing development strategy for Dance Center Artes, which will contribute to increasing its competitiveness and operational efficiency. Tasks: To study the main trends in the dance business services market, to analyze the specifics of the dance services market, to characterize and analyze the activities of Dance Center Artes, to evaluate the competitive environment and marketing activities of Dance Center Artes, to develop recommendations for improving the marketing strategy of Dance Center Artes. Object of research: Dance Center Artes as a representative of the market of dance services. Research subject: The process of formation and implementation of the marketing strategy for the development of Dance Center Artes. Research methods: Analysis of literary sources, comparative analysis, SWOT analysis, PEST analysis, competitiveness analysis. The practical significance of the study lies in the development of specific recommendations for Dance Center Artes regarding the improvement of the marketing strategy. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Germany
1
Ukraine
14
United States
7
Unknown Country
1
Downloads
Ukraine
1
United States
25
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Matviiehko_bac_pob.pdf.pdf | 2.36 MB | Adobe PDF | 26 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.