Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95744
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Нейромаркетинг як механізм комунікації зі споживачем |
Authors |
Шевченко, К.В.
|
ORCID | |
Keywords |
нейромаркетинг neuromarketing нейромаркетингові методи neuromarketing methods споживачі consumers айтрекінг eye-tracking комунікація communication маркетингове середовище marketing environment теплові карти heatmaps |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95744 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Шевченко К. В. Нейромаркетинг як механізм комунікації зі споживачем : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. О. Ю. Чигрин. Суми : Сумський державний університет, 2024. 101 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи полягає у необхідності здійсненні нейромаркетингових досліджень для ефективного формування стратегії комунікацій зі споживачами. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних аспектів нейромаркетингу як сучасного інструменту маркетингових досліджень, а також проведення прикладних аспектів використання одного з нейромаркетингових методів – айтрекінг, необхідного для дослідження реакції мозку споживача на візуальні стимули. Завдання роботи: дослідити теоретичні аспекти нейромаркетингу як сучасного інструменту маркетингових досліджень; провести бібліометричний аналіз категорії «нейромаркетинг»; визначити особливості сучасних досліджень в сфері нейромаркетингу; проаналізувати технологію айтрекінгу як інструмент маркетингових досліджень; визначити основні метрики, які використовуються в технології айтрекінгу; провести аналіз ринку громадського харчування в Україні; надати характеристику закладу громадського харчування «Queen»; дослідити маркетингове середовище та комплекс маркетингу закладу «Queen»; здійснити нейромаркетингове дослідження за допомогою методу айтрекінгу та надати результати аналізу. Об’єктом дослідження є заклад громадського харчування «Queen». Предметом дослідження є теоретико-методичні та прикладні засади нейромаркетингу як інструменту комунікації зі споживачами. Практична значущість дослідження полягає у полягає в тому, що отримані результати нейромаркетингового дослідження можуть бути використані компанією для удосконалення та розширення стратегії комунікацій зі споживачами. The relevance of the topic of the work lies in the need to carry out neuromarketing research for the effective formation of a strategy of communications with consumers. The purpose of the qualification work is to study the theoretical aspects of neuromarketing as a modern tool of marketing research, as well as to conduct applied aspects of using one of the neuromarketing methods - eye tracking, which is necessary for researching the reaction of the consumer's brain to visual stimuli. The task of the work: to investigate the theoretical aspects of neuromarketing as a modern tool of marketing research; conduct a bibliometric analysis of the "neuromarketing" category; determine the features of modern research in the field of neuromarketing; analyze eyetracking technology as a marketing research tool; determine the main metrics used in eyetracking technology; conduct an analysis of the catering market in Ukraine; provide a description of the public catering establishment "Queen"; to investigate the marketing environment and marketing complex of the "Queen" institution; to carry out a neuromarketing study using the eyetracking method and provide the results of the analysis. The object of the study is the "Queen" catering establishment. The subject of the research is the theoretical, methodological and applied principles of neuromarketing as a tool of communication with consumers. The practical significance of the research lies in the fact that the obtained results of the neuromarketing research can be used by the company to improve and expand the strategy of communications with consumers. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Singapore
1
Ukraine
11
United States
23
Unknown Country
1
Yemen
1
Downloads
Spain
1
Ukraine
22
United States
24
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shevchenko_bac_rob.pdf.pdf | 7.09 MB | Adobe PDF | 47 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.