Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95772
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title The impact of the COVID-19 pandemic on the consumer goods market in different regions: global changes in social media marketing strategies
Other Titles Вплив пандемії COVID-19 на ринок споживчих товарів у різних регіонах: глобальні зміни маркетингових стратегій у соціальних мережах
Authors Letunovska, Nataliia Yevhenivna  
Khramova, K.O.
Jasnikowski, A.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-8207-9178
Keywords вплив пандемії коронавірусу
диджитал-маркетинг
соціальні мережі
глобалізація
контент
coronavirus pandemic influence
digital marketing
social networks
globalisation
content
Type Article
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95772
Publisher Sumy State University
License Creative Commons Attribution 4.0 International License
Citation Letunovska, N., Khramova, K., & Jasnikowski, A. (2024). THE IMPACT OF THE COVID-19 PANDEMIC ON THE CONSUMER GOODS MARKET IN DIFFERENT REGIONS: GLOBAL CHANGES IN SOCIAL MEDIA MARKETING STRATEGIES. Mechanism of an Economic Regulation, (2 (104), 18-28. https://doi.org/10.32782/mer.2024.104.02
Abstract Стаття присвячена дослідженню впливу пандемії COVID-19 на ринки книговидання України та інших країн, а також аналізу основних тенденцій в маркетинговій діяльності книговидавців з використанням цифровізованих каналів комунікації. Актуальність дослідження обумовлена необхідністю визначення дієвих стратегій для роботи книговидавців у кризових умо-вах, зокрема зумовлених впливом негативних факторів громадського здоров’я, на основі набутого досвіду для забезпечення стабільної роботи у разі виникнення подібних ситуацій у майбутньому. На прикладі соціальної мережі TikTok, зокрема спіль-ноти любителів книг BookTok, здійснено дослідження змін у суспільних трендах у 2020–2022 рр. та у післяпандемічний період. Визначено, що ця соціальна мережа має значний вплив на книговидавничу галузь різних країн. Платформа сприяє зростанню обізнаності про книги та авторів, допомагає залучити нову аудиторію до читання, позитивно впливає на продажі книг. Взаємодія зі спільнотою читачів на платформі TikTok дозволяє авторам та видавцям налагодити зв'язок зі своєю аудиторією та сформувати спільноту справжніх фанатів книг, а також використовувати різні маркетингові інструменти для просу-вання книжкової продукції. Усе перелічене вище істотно допомогло книговидавцям швидше повернутися до допандемічних показників роботи. Крім того, у статті ґрунтовно проаналізовані сучасні можливості платформи ТікТок для просування книг на українсьому ринку, особливості залученення нової аудиторії, а також типи контенту, які використовуються укра-їнськими видавництвами. Авторами узагальнено особливості роботи з книжковою спільнотою BookTok на сучасному етапі та наведено переваги, які така взаємодія може надати видавцям та авторам. Зроблено висновок, що спільнота BookTok продовжує розвиватися, і її вплив на книговидавничу галузь буде лише зростати. З практичної точки зору, обґрунтовано, що книговидавцям та авторам, які хочуть залишатися конкурентоспроможними, необхідно адаптуватися до нових реалій та використовувати можливості соціальних мереж для просування своєї продукції.
The article examines the peculiarities of the development of consumer goods markets in Ukraine, the USA, Germany and China under the influence of the COVID-19 pandemic. It analyses how social media and book communities promote products in the book market. The paper highlights the main interaction formats and approaches that publishers and authors can use to attract readers and increase book sales. Among them, the authors draw attention to video content, community activity in social networks, adaptive technologies to attract new users and retain existing ones. The authors summarise the specifics of working with the BookTok community. From a practical point of view, the authors argue that book publishers and authors who want to remain competitive need to adapt to the new realities and use the power of social media to promote their products.
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Views

Belgium Belgium
69
Germany Germany
21
India India
11
Malta Malta
1
Ukraine Ukraine
1
United Kingdom United Kingdom
25
United States United States
4
Unknown Country Unknown Country
267

Downloads

Canada Canada
68
China China
1
Malta Malta
1
United States United States
9
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Letunovska_mer_2_2024.pdf 697.18 kB Adobe PDF 80

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.