Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95849
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингова діяльність рекламних платформ |
Authors |
Павличенко, М.В.
|
ORCID | |
Keywords |
арбітраж arbitrage медіа байер media buyer соціальні мережі social networks стратегія просування promotion strategy контент-маркетинг content marketing таргетована реклама targeted advertising контекстна реклама contextual advertising рекламна платформа advertising platform visual |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95849 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Павличенко М. В. Маркетингова діяльність рекламних платформ : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Є. Зябіна. Суми : Сумський державний університет, 2024. 69 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи: в умовах постійної діджиталізації рекламні платформи, такі як Push.House, стають ключовими для реалізації маркетингових стратегій. Розуміння підходів та стратегій Push.House є важливим для фахівців у сфері реклами, оскільки це дозволяє виявити нові тенденції та можливості для ефективної рекламної діяльності.
Метою бакалаврської роботи є аналіз маркетингової діяльність рекламної платформи Push.House.
Завданням бакалаврської роботи є розібрати поняття та завдання маркетингової діяльності, аналіз основних трендів маркетингової діяльності, загальна характеристика компанії Push.House, опис цільової аудиторії компанії, аналіз конкурентного середовища Push.House, оцінка поточного стану компанії в соціальних мережах, аналіз маркетингової діяльності рекламної платформи, розробка стратегії просування компанії.
Об’єктом дослідження в бакалаврській роботі є рекламна платформа Push.House.
Наукова новизна дослідження: виявлення нових методик для просування рекламних платформ.
Практична значущість дослідження полягає у побудові практичної стратегії просування для рекламної платформи Push.House.
У першому розділі детально розглянуто поняття маркетингової діяльності та визначено її ключові завдання. Особливу увагу приділено аналізу основних сучасних трендів у сфері маркетингової діяльності, які формують нові підходи та стратегії в цій галузі.
У другому розділі представлено детальний опис компанії Push.House, включаючи аналіз основних споживачів, конкурентного середовища та маркетингової діяльності. Окрім цього, оцінено поточний стан компанії в соціальних мережах, що дозволяє зрозуміти її позиції та вплив у цифровому просторі.
У третьому розділі розроблена стратегія просування для компанії Push.House. Relevance of the topic: In the context of continuous digitalization, advertising platforms such as Push.House become key for implementing marketing strategies. Understanding the approaches and strategies of Push.House is crucial for advertising professionals as it allows the identification of new trends and opportunities for effective advertising activities. The objective of the bachelor's thesis is to explore the concepts and tasks of marketing activities, analyze the main trends in marketing activities, provide a general overview of the company Push.House, describe the company's target audience, analyze the competitive environment of Push.House, evaluate the company's current state on social media, analyze the marketing activities of the advertising platform, and develop a promotion strategy for the company. The subject of research in the bachelor's thesis is the advertising platform Push.House. Scientific novelty of the research: Identification of new methods for promoting advertising platforms. Practical significance of the research: Developing a practical promotion strategy for the advertising platform Push.House. In the first chapter, the concept of marketing activities is examined in detail, and its key tasks are defined. Special attention is given to the analysis of major contemporary trends in the field of marketing activities, which shape new approaches and strategies in this area. In the second chapter, a detailed description of the company Push.House is provided, including an analysis of the main consumers, the competitive environment, and the marketing activities. Additionally, the current state of the company in social networks is assessed, allowing for an understanding of its position and influence in the digital space. In the third chapter, a promotion strategy for the company Push.House is developed. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Argentina
1
Ukraine
10
United States
18
Unknown Country
4
Downloads
France
1
Netherlands
1
Ukraine
34
United States
9
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Pavlychenko_bac_rob.pdf.pdf | 5.75 MB | Adobe PDF | 45 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.