Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95878
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління розвитком малих підприємств (на прикладі студії "Фабрика") |
Authors |
Супрунова, А.В.
|
ORCID | |
Keywords |
розвиток малого підприємства development of small enterprise система управління management system малий бізнес small business проєктно-орієнтоване управління project-oriented management стратегічний розвиток strategic development |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95878 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Супрунова А. В. Управління розвитком малих підприємств (на прикладі студії "Фабрика") : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. К. Таранюк. Суми : Сумський державний університет, 2024. 58 с. |
Abstract |
Сьогодні на внутрішньому ринку малі, середні та великі компанії працюють у різних сферах. Конкуренція в кожній із цих категорій бізнесу стає щодня жорсткішою. Мале підприємництво — це особливий вид підприємництва, заснований на діяльності індивідуальних підприємців і суб'єктів малого підприємництва. Малі підприємства швидко реагують на зовнішні зміни та виклики. Але їх гнучкість також робить їх дуже вразливими. Малі підприємства стикаються з особливими проблемами, які вимагають спеціальних методів управління. Але керівники та менеджери цих компаній часто керуються власною інтуїцією та досвідом. Крім того, спеціально для великих компаній і організацій були розроблені наукові дослідження, рекомендації, навчальні посібники та посібники з управління. Важливість теми дослідження зумовлена тим, що якісне управління малим бізнесом є дуже важливим чинником його успіху та зміцнення його конкурентних переваг по відношенню до інших компаній. У цьому контексті постає нагальна потреба наукової перевірки оптимальних методів управління розвитком малого підприємництва в сучасній соціально-економічній ситуації. Today, in the domestic market, small, medium and large companies operate in various fields. Competition in each of these business categories is getting tougher every day. Small entrepreneurship is a special type of entrepreneurship based on the activities of individual entrepreneurs and small business entities. Small businesses respond quickly to external changes and challenges. But their flexibility also makes them very vulnerable. Small businesses face special problems that require special management methods. But the leaders and managers of these companies are often guided by their own intuition and experience. In addition, scientific studies, recommendations, training manuals and management manuals have been developed specifically for large companies and organizations. The importance of the research topic is due to the fact that the quality management of a small business is a very important factor in its success and strengthening its competitive advantages in relation to other companies. In this context, there is an urgent need for scientific verification of optimal methods of managing the development of small businesses in the modern socio-economic situation. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Australia
1
Singapore
1
Ukraine
7
United States
11
Downloads
Germany
1
Singapore
1
Ukraine
14
United States
6
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Suprunova_bac_rob.pdf | 1.09 MB | Adobe PDF | 22 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.