Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95878
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління розвитком малих підприємств (на прикладі студії "Фабрика")
Authors Супрунова, А.В.
ORCID
Keywords розвиток малого підприємства
development of small enterprise
система управління
management system
малий бізнес
small business
проєктно-орієнтоване управління
project-oriented management
стратегічний розвиток
strategic development
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95878
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Супрунова А. В. Управління розвитком малих підприємств (на прикладі студії "Фабрика") : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. К. Таранюк. Суми : Сумський державний університет, 2024. 58 с.
Abstract Сьогодні на внутрішньому ринку малі, середні та великі компанії працюють у різних сферах. Конкуренція в кожній із цих категорій бізнесу стає щодня жорсткішою. Мале підприємництво — це особливий вид підприємництва, заснований на діяльності індивідуальних підприємців і суб'єктів малого підприємництва. Малі підприємства швидко реагують на зовнішні зміни та виклики. Але їх гнучкість також робить їх дуже вразливими. Малі підприємства стикаються з особливими проблемами, які вимагають спеціальних методів управління. Але керівники та менеджери цих компаній часто керуються власною інтуїцією та досвідом. Крім того, спеціально для великих компаній і організацій були розроблені наукові дослідження, рекомендації, навчальні посібники та посібники з управління. Важливість теми дослідження зумовлена тим, що якісне управління малим бізнесом є дуже важливим чинником його успіху та зміцнення його конкурентних переваг по відношенню до інших компаній. У цьому контексті постає нагальна потреба наукової перевірки оптимальних методів управління розвитком малого підприємництва в сучасній соціально-економічній ситуації.
Today, in the domestic market, small, medium and large companies operate in various fields. Competition in each of these business categories is getting tougher every day. Small entrepreneurship is a special type of entrepreneurship based on the activities of individual entrepreneurs and small business entities. Small businesses respond quickly to external changes and challenges. But their flexibility also makes them very vulnerable. Small businesses face special problems that require special management methods. But the leaders and managers of these companies are often guided by their own intuition and experience. In addition, scientific studies, recommendations, training manuals and management manuals have been developed specifically for large companies and organizations. The importance of the research topic is due to the fact that the quality management of a small business is a very important factor in its success and strengthening its competitive advantages in relation to other companies. In this context, there is an urgent need for scientific verification of optimal methods of managing the development of small businesses in the modern socio-economic situation.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Australia Australia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
7
United States United States
11

Downloads

Germany Germany
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
14
United States United States
6

Files

File Size Format Downloads
Suprunova_bac_rob.pdf 1.09 MB Adobe PDF 22

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.