Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95923
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інноваційні підходи до надання послуг та розробки додаткових сервісів у роздрібній торгівлі |
Authors |
Сизоненко, С.В.
|
ORCID | |
Keywords |
автоматизація блокчейн інтернет речей персоналізація роздрібна торгівля фулфілмент штучний інтелект automation blockchain Internet of Things personalization retail fulfillment artificial intelligence |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95923 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Сизоненко С. В. Інноваційні підходи до надання послуг та розробки додаткових сервісів у роздрібній торгівлі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. О. М. Маценко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 57 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи обумовлена необхідністю впровадження інноваційних підходів у роздрібній торгівлі для підвищення конкурентоспроможності та задоволення потреб клієнтів. В умовах швидких змін на ринку та розвитку технологій, компанії мають адаптуватися, щоб забезпечити високу якість обслуговування і задовольнити вимоги сучасних споживачів.
Метою роботи є дослідження інноваційних підходів до надання послуг та розробки додаткових сервісів у роздрібній торгівлі.
Основні завдання включають аналіз теоретичних основ, вивчення сучасних технологій та оцінку їх впливу на досвід клієнтів. The relevance of the topic is determined by the necessity to implement innovative approaches in retail to enhance competitiveness and meet customer needs. In the context of rapid market changes and technological advancements, companies must adapt to ensure high-quality service and satisfy the demands of modern consumers. The aim of the work is to study innovative approaches to providing services and developing additional services in retail. The main tasks include analyzing theoretical foundations, studying modern technologies, and evaluating their impact on customer experience. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Singapore
26
Ukraine
61
United States
24
Unknown Country
1
Downloads
Germany
10
Singapore
1
Ukraine
9
United States
25
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Syzonenko_bac_rob.pdf | 1.44 MB | Adobe PDF | 45 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.