Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95933
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення збутової діяльності підприємства
Authors Сьомик, В.В.
ORCID
Keywords збутова діяльність
sales activity
традиційний маркетинг
traditional marketing
маркетингові стратегії
marketing strategies
конкурентоспроможність
competitiveness
аграрний сектор
agricultural sector
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95933
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Сьомик В. В. Удосконалення збутової діяльності підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Є. Зябіна. Суми : Сумський державний університет, 2024. 63 с.
Abstract Кваліфікаційна робота складається з 63 сторінок тексту, 3 розділів, 9 таблиць, 8 рисунків та списку з 28 використаних джерел. Актуальність теми роботи обумовлена необхідністю вдосконалення механізмів збуту продукції для підвищення ефективності та стійкості аграрних підприємств на ринку в умовах швидких змін глобалізації економіки та зростання конкуренції.. Метою кваліфікаційної роботи є вивчення теоретичних основ традиційного маркетингу та розробка рекомендацій щодо вдосконалення збутової діяльності ФОП «Лещенко В.І.». Завдання роботи: дослідити ролі традиційного маркетингу в збутовій діяльності підприємств; вивчити традиційні маркетингові стратегії та інструменти; проаналізувати поточний стан збутової діяльності ФОП «Лещенко В.І.»; розробити алгоритм вдосконалення збутової політики підприємства; визначити перспективи розвитку збутової діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є ФОП «Лещенко В.І.». Предметом дослідження є методи та інструменти традиційного маркетингу для вдосконалення збутової діяльності підприємства.. Практична значущість дослідження полягає в тому, що отримані результати дослідження можуть бути використані для покращення та розширення стратегії збуту підприємства, забезпечення стабільних продажів та розширення ринків збуту, що є особливо важливим для аграрного сектора.. У першому розділі розглянуто теоретичні аспекти маркетингу та збутової діяльності в контексті традиційного маркетингу, а саме було досліджено популярність використання ключових слів, проведено бібліометричний аналіз. Також було розглянуто основні маркетингові стратегії та їнструменти. У другому розділі , який присвячений аналізу збутової діяльності ФОП «Лещенко В.І.», було розроблено характеристику підприємства та аналіз поточного стану збутової діяльності.. У третьому розділі надано шляхи вдосконалення збутової діяльності підприємства, включаючи розробку алгоритму вдосконалення збутової політики та визначення перспектив розвитку збутової діяльності.
The qualification work consists of 63 pages of text, 3 chapters, 9 tables, 8 figures and a list of 28 used sources. The relevance of the topic of the work is ideally determined by the provision of product sales mechanisms for the efficiency and sustainability of agrarian enterprises under the conditions of market improvement in the conditions of rapid changes in the globalization of the economy and the growth of competition. The method of qualification work is the study of the theoretical foundations of traditional marketing and the development of recommendations for improving the sales activity of the FOP "Leshchenko VI". The task of the work: to investigate the company's traditional marketing in the sales activities of enterprises; learn traditional marketing strategies and tools; to analyze the current state of the sales activity of the FOP "V.I. Leshchenko"; develop an algorithm for improving the company's sales policy; program prospects for the development of the company's sales activities. The object of the study is the FOP "V.I. Leshchenko". The subject of the study is the methods and tools of traditional marketing for improving the sales activity of the enterprise. The practical significance of the study arises from the fact that the obtained research results can be used to improve and expand the company's sales strategy, ensure stable sales and expand sales markets, which are exclusively for the agricultural sector. The first chapter presents the theoretical aspects of marketing and sales activities in the context of traditional marketing, namely, the popularity of the use of keywords was investigated, and a bibliometric analysis was conducted. It also covered basic marketing strategies and tools. In the second chapter, which is devoted to the analysis of the sales activity of the V.I. Leshchenko POE, the characteristics of the enterprise and the analysis of the current state of the sales activity were developed. The third chapter provides ways to improve the company's sales activity, including the development of an algorithm for improving the sales policy and determining the prospects for the development of sales activities.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Australia Australia
1
Ukraine Ukraine
13
United States United States
6
Unknown Country Unknown Country
50

Downloads

France France
1
Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
14
United States United States
7
Unknown Country Unknown Country
69

Files

File Size Format Downloads
Somyk_bak_rob.pdf 1.32 MB Adobe PDF 92

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.