Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95935
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Комплекс маркетингових комунікацій на засадах ефективного функціонування системи управління відходами (на прикладі закладу харчування "Esco club")
Authors Білоручкіна, О.В.
ORCID
Keywords маркетингові комунікації
marketing communications
управління відходами
waste management
заклад харчування
catering establishment
екологічність
environmental friendliness
ініціативи
initiatives
маркетинг
marketing
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95935
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Білоручкіна О. В. Комплекс маркетингових комунікацій на засадах ефективного функціонування системи управління відходами (на прикладі закладу харчування "Esco club") : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. А. Росохата. Суми : Сумський державний університет, 2024. 98 с.
Abstract Кваліфікаційна роботи складається із 98 сторінок тексту, 3 розділів, 35 таблиць, 4 рисунків та списку з 53 використаних джерел. Актуальність теми роботи обумовлена зростаючим попитом споживачів на екологічно чисті продукти та послуги, а також посиленням конкуренції на ринку закладів харчування. Метою кваліфікаційної роботи є розробка комплексу маркетингових комунікацій на засадах ефективного функціонування системи управління відходами для закладу харчування «ESCO CLUB». Об’єктом дослідження є процеси маркетингових комунікацій у сфері громадського харчування. Предметом дослідження виступає комплекс маркетингових комунікацій, орієнтованих на екологічні ініціативи, та їх вплив на сприйняття споживачами закладу харчування «ESCO CLUB». Для досягнення мети дослідження було використано комплекс методів, включаючи аналіз наукової літератури, кількісні та якісні методи збору даних. Зокрема, аналіз ефективності існуючих маркетингових комунікацій через соціальні мережі та інші канали. У першому розділі розглянуто основні поняття та інструменти маркетингових комунікацій, досліджено ефективне функціонування системи управління відходами для закладів харчування, проаналізовано особливості маркетингових комунікацій закладів харчування на основі ефективного функціонування системи управління відходами. У другому розділі проаналізовано маркетингові комунікації «ESCO CLUB», представлено характеристику закладу харчування «ESCO CLUB», здійснено аналіз конкурентного середовища досліджуваного підприємства, проаналізовано наявні маркетингові комунікації закладу «ESCO CLUB». У третьому розділі проведено аналіз бренду та позиціонування закладу харчування «ESCO CLUB», розроблено рекламну та PR кампанію з врахуванням системи управління відходами, розроблено маркетингові комунікації в Інтернеті для просування послуг закладу харчування, оцінено економічну ефективність розробленого комплексу маркетингових комунікацій.
The qualification work consists of 98 pages of text, 3 chapters, 35 tables, 4 figures and a list of 53 references. The relevance of the topic is due to the growing consumer demand for environmentally friendly products and services, as well as increased competition in the food service market. The purpose of the qualification work is to develop a set of marketing communications based on the effective functioning of the waste management system for the ESCO CLUB catering establishment. The object of research is the processes of marketing communications in the field of catering. The subject of the study is a set of marketing communications focused on environmental initiatives and their impact on consumer perception of the ESCO CLUB catering establishment. To achieve the research objective, a set of methods was used, including analysis of scientific literature, quantitative and qualitative data collection methods. In particular, an analysis of the effectiveness of existing marketing communications through social networks and other channels. The first section discusses the basic concepts and tools of marketing communications, examines the effective functioning of the waste management system for food establishments, and analyzes the features of marketing communications of food establishments based on the effective functioning of the waste management system. The second section analyzes the marketing communications of "ESCO CLUB", presents the characteristics of the catering establishment "ESCO CLUB", analyzes the competitive environment of the researched enterprise, analyzes the existing marketing communications of the establishment "ESCO CLUB". The third section analyzes the brand and positioning of the ESCO CLUB catering establishment, develops an advertising and PR campaign taking into account the waste management system, develops marketing communications on the Internet to promote the services of the catering establishment, and evaluates the economic efficiency of the developed marketing communications complex.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Australia Australia
1
United States United States
10
Unknown Country Unknown Country
2

Downloads

Lithuania Lithuania
1
United States United States
18
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Biloruchkina_bak_rob.pdf 1.78 MB Adobe PDF 20

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.