Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95938
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегія розвитку підприємницької діяльності
Authors Терещенко, К.Р.
ORCID
Keywords стратегія
підприємницька діяльність
формування стратегії
стратегічний аналіз
розвиток підприємства
маркетингова діяльність
показники фінансової стійкості
сільськогосподарські компанії
SWOT-аналіз
strategy
entrepreneurship
strategy formation
strategic analysis
enterprise development
marketing activity
indicators of financial stability
agricultural companies
SWOT analysis
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95938
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Терещенко К. Р. Стратегія розвитку підприємницької діяльності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. І. І. Коблянська. Суми : Сумський державний університет, 2024. 64 с.
Abstract Формування підприємницької стратегії дозволяє суб'єкту господарювання визначити власні цілі, встановити пріоритети, обрати вектор руху та окреслити необхідні кроки для досягнення успіху. Це охоплює такі аспекти, як розроблення нової продукції чи послуг, вихід на свіжі ринки, підвищення ефективності виробничих процесів, налагодження стратегічних партнерств тощо. Метою є дослідження природи і значення стратегічного курсу підприємницьких структур, а також аналіз чинників зовнішнього і внутрішнього середовища, що визначають діяльність компанії, з метою формування дієвої стратегії її розвитку.
Formation of a business strategy allows a business entity to define its own goals, set priorities, choose a vector of movement and outline the necessary steps to achieve success. This covers aspects such as the development of new products or services, entering new markets, promotion efficiency of production processes, establishment of strategic partnerships, etc. The goal is to study the nature and significance of the strategic course of business structures, as well as the analysis of the factors of the external and internal environment that determine the company's activity, with the aim of forming an effective strategy for its development.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Ukraine Ukraine
29
United States United States
14
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Ukraine Ukraine
16
United States United States
1

Files

File Size Format Downloads
Tereshchenko_bac_rob.pdf 946.94 kB Adobe PDF 17

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.