Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95938
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Стратегія розвитку підприємницької діяльності |
Authors |
Терещенко, К.Р.
|
ORCID | |
Keywords |
стратегія підприємницька діяльність формування стратегії стратегічний аналіз розвиток підприємства маркетингова діяльність показники фінансової стійкості сільськогосподарські компанії SWOT-аналіз strategy entrepreneurship strategy formation strategic analysis enterprise development marketing activity indicators of financial stability agricultural companies SWOT analysis |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95938 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Терещенко К. Р. Стратегія розвитку підприємницької діяльності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. І. І. Коблянська. Суми : Сумський державний університет, 2024. 64 с. |
Abstract |
Формування підприємницької стратегії дозволяє суб'єкту господарювання визначити власні цілі, встановити пріоритети, обрати вектор руху та окреслити необхідні кроки для досягнення успіху. Це охоплює такі аспекти, як розроблення нової продукції чи послуг, вихід на свіжі ринки, підвищення
ефективності виробничих процесів, налагодження стратегічних партнерств тощо. Метою є дослідження природи і значення стратегічного курсу підприємницьких структур, а також аналіз чинників зовнішнього і внутрішнього середовища, що визначають діяльність компанії, з метою формування дієвої стратегії її розвитку. Formation of a business strategy allows a business entity to define its own goals, set priorities, choose a vector of movement and outline the necessary steps to achieve success. This covers aspects such as the development of new products or services, entering new markets, promotion efficiency of production processes, establishment of strategic partnerships, etc. The goal is to study the nature and significance of the strategic course of business structures, as well as the analysis of the factors of the external and internal environment that determine the company's activity, with the aim of forming an effective strategy for its development. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Ukraine
29
United States
14
Unknown Country
1
Downloads
Ukraine
16
United States
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Tereshchenko_bac_rob.pdf | 946.94 kB | Adobe PDF | 17 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.