Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95991
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління маркетинговим комплексом підприємства
Authors Семьонов, Є.О.
ORCID
Keywords маркетинговий комплекс
marketing complex
управляння маркетингом
marketing management
маркетингові стратегії
marketing strategies
рекламні стратегії
advertising strategies
маркетингове середовище
marketing environment
seo-оптимізація
seo-optimization
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95991
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Семьонов Є. О. Управління маркетинговим комплексом підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. М. Мінченко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 54 с.
Abstract Кваліфікаційна робота складається з 54 сторінок тексту, 3 розділів, 6 таблиць, 20 рисунків та списку з 39 використаних джерел. Актуальність теми роботи полягає у важливості маркетингового комплексу як інструменту підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. Мета даного дослідження полягає в комплексному дослідженні та аналізі аспектів управління маркетинговим комплексом підприємства, а також у розробці рекомендацій щодо підвищення його ефективності на основі сучасних тенденцій та технологій. Завдання роботи: розглянути основні поняття та елементи маркетингового комплексу; проаналізувати маркетингові стратегії підприємства; дослідити сучасні підходи до управління маркетинговим комплексом; дослідити зовнішнє та внутрішнє маркетингове середовище ПФ "Комагросервіс"; здійснити аналіз існуючих підходів до управління асортиментом та якістю послуг; визначити особливості побудови стратегії ціноутворення для ПФ "Комагросервіс"; розробити рекомендації щодо вдосконалення стратегії ціноутворення на ринку нових послуг для ПФ "Комагросервіс"; розробити рекомендації щодо впровадження електронної комерції для ПФ "Комагросервіс"; розробити рекламну стратегію для ПФ "Комагросервіс". Об’єктом дослідження є ПФ «Комагросервіс». Предметом дослідження є теоретичні та практичні засади управління маркетингового комплексу як ефективного інструментарію підвищення конкурентоспроможності компанії Практична значимість кваліфікаційної роботи полягає в тому, що запропоновані рекомендації до використання інструментів маркетингу й впровадження нових послуг для підвищення конкурентоспроможності ПФ «Комагросервіс». У першому розділі розглянуто основні поняття й елементи маркетингового комплексу, стратегії які використовують підприємства й сучасні підходи до управління маркетинговим комплексом. У другому розділі досліджено конкурентне середовище ПФ «Комагросервіс» в традиційному та цифровому просторі; проведено SWOT й PEST-analysis, виявлено фактори макро- й мікросередовища, що впливають на діяльність підприємства, було проведено аналіз маркетингового комплексу. У третьому розділі запропоновано рекомендації щодо впровадження таргетованої реклами у соціальних мережах й за допомогою сайту компанії, створення відеоконтенту, реклама в автожурналах й спеціалізованих сайтах, Seo-оптимізація ключових слів й email-marketing з метою удосконалення рекламної стратегії підприємства й збільшення прибутку.
The qualification work consists of 54 pages of text, 3 sections, 6 tables, 20 figures and a list of 39 sources used. The relevance of the topic of work is the importance of the marketing complex as a tool to increase the efficiency of the marketing activities of the enterprise. The purpose of this study is a comprehensive study and analysis of aspects of management of the marketing complex of the enterprise, as well as the development of recommendations for improving its effectiveness based on modern trends and technologies. The tasks of the work are: to examine the main concepts and elements of the marketing mix; to analyze the marketing strategies of the enterprise; to explore modern approaches to managing the marketing mix; to study the external and internal marketing environment of PF "KOMAGROSERVICE""; to analyze existing approaches to managing the assortment and quality of services; to identify the peculiarities of pricing strategy development for PF "KOMAGROSERVICE"; to develop recommendations for improving the pricing strategy in the market of new services for PF "KOMAGROSERVICE"; to develop recommendations for the implementation of e-commerce for PF "KOMAGROSERVICE"; to develop an advertising strategy for PF "KOMAGROSERVICE". The object of the study is PF "KOMAGROSERVICE" The subject of the study is the theoretical and practical principles of management of the marketing complex as an effective tool to increase the competitiveness of the company The practical significance of the qualification work lies in the fact that the proposed recommendations for the use of marketing tools and the introduction of new services to increase the competitiveness of PF " KOMAGROSERVICE" In the first section, the basic concepts and elements of the marketing complex, strategies used by enterprises and modern approaches to managing the marketing complex are considered. The second section examines the competitive environment of PF "KOMAGROSERVICE" in the traditional and digital space; swot and pest-analysis were carried out, macro and microenvironment factors affecting the activity of the enterprise were identified, the marketing complex was analyzed. The third section offers recommendations for introducing targeted advertising in social networks and through the company's website, creating video content, advertising in auto magazines and specialized sites, Seo-optimization of keywords and email-marketing to improve the advertising strategy of the enterprise and increase profits.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Indonesia Indonesia
1
Taiwan Taiwan
6
Ukraine Ukraine
11
United States United States
10

Downloads

Indonesia Indonesia
1
Ukraine Ukraine
28
United States United States
30

Files

File Size Format Downloads
Semonov_bac_rob.pdf 1.79 MB Adobe PDF 59

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.