Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96029
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Система автоматичного керування приводом гальма за режимом роботи
Other Titles Automatic control system of the brake drive according to the operating mode
Authors Розпутний, О.А.
ORCID
Keywords система автоматичного керування приводом гальма за режимом роботи
замкнуті системи
запобіжне гальмування
system of automatic control of the brake drive according to the operating mode
closed systems
emergency braking
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96029
Publisher Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету"
License Copyright not evaluated
Citation Розпутний О. А. Система автоматичного керування приводом гальма за режимом роботи : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 171 - електроніка / наук. кер. В. І. Васильєв. Конотоп : Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024. 33 с.
Abstract Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є cистема автоматичного керування приводом гальма за режимом роботи. Мета роботи полягає у дослідженні ефективності оптимізація cистеми автоматичного керування приводом гальма за режимом роботи. Аналіз розвитку ШПУ показує тенденцію їх розвитку в напрямку підвищення швидкості, вантажопідіймальності, зниження металообкістки, і це неможливо здійснити без вдосконалення систем робочого і запобіжного гальмування. Найбільш досконалими в даний час є замкнуті системи АРПТ, що дозволяють автоматично регулювати гальмівний момент так, щоб підтримувати з допустимою точністю заданого уповільнення незалежно від типу ШПУ, напрямки руху, статичного навантаження, змін власних параметрів гальма (стану коефіцієнта тертя колодок щодо гальмівного поля, відмов окремих елементів гальма). Застосування систем АРПТ дозволяє при гальмуванні використовувати рівно стільки гальмівного моменту з усього запасу, скільки потрібно, що дає підстави переглянути підхід до вибору необхідного запасу гальмівного моменту, де він вибирається з можливого найгіршого випадку.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КФК)

Views

China China
12
Ukraine Ukraine
1
United States United States
29
Unknown Country Unknown Country
3

Downloads

China China
13
United States United States
30
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Rozputnyi_bac_rob.pdf 547.5 kB Adobe PDF 44

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.