Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96029
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Система автоматичного керування приводом гальма за режимом роботи |
Other Titles |
Automatic control system of the brake drive according to the operating mode |
Authors |
Розпутний, О.А.
|
ORCID | |
Keywords |
система автоматичного керування приводом гальма за режимом роботи замкнуті системи запобіжне гальмування system of automatic control of the brake drive according to the operating mode closed systems emergency braking |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 171 - Електроніка |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96029 |
Publisher | Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Розпутний О. А. Система автоматичного керування приводом гальма за режимом роботи : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 171 - електроніка / наук. кер. В. І. Васильєв. Конотоп : Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024. 33 с. |
Abstract |
Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є cистема автоматичного керування приводом гальма за режимом роботи.
Мета роботи полягає у дослідженні ефективності оптимізація cистеми автоматичного керування приводом гальма за режимом роботи.
Аналіз розвитку ШПУ показує тенденцію їх розвитку в напрямку підвищення швидкості, вантажопідіймальності, зниження металообкістки, і це неможливо здійснити без вдосконалення систем робочого і запобіжного гальмування.
Найбільш досконалими в даний час є замкнуті системи АРПТ, що дозволяють автоматично регулювати гальмівний момент так, щоб підтримувати з допустимою точністю заданого уповільнення незалежно від типу ШПУ, напрямки руху, статичного навантаження, змін власних параметрів гальма (стану коефіцієнта тертя колодок щодо гальмівного поля, відмов окремих елементів гальма).
Застосування систем АРПТ дозволяє при гальмуванні використовувати рівно стільки гальмівного моменту з усього запасу, скільки потрібно, що дає підстави переглянути підхід до вибору необхідного запасу гальмівного моменту, де він вибирається з можливого найгіршого випадку. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КФК) |
Views

12

1

29

132
Downloads

13

30

1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Rozputnyi_bac_rob.pdf | 547.5 kB | Adobe PDF | 44 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.