Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96050
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Мовна підготовка іноземних здобувачів підготовчих відділень на засадах когнітивно-комунікативного підходу |
Authors |
Косенко, Ю.
|
ORCID | |
Keywords |
мовна підготовка когнітивно-комунікативний підхід іноземні здобувачі підготовчих відділень language training cognitive-communicative approach foreign applicants for preparatory departments |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96050 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Косенко Ю. Мовна підготовка іноземних здобувачів підготовчих відділень на засадах когнітивно-комунікативного підходу // Наукова спільнота студентів ХХІ століття : матеріали VІI Всеукраїнської науково-практичної студентської онлайн-конференції, м. Суми, 24-25 квітня 2024 р. / упоряд. : О. П. Сидоренко, Л. В. Біденко, І. С. Левенок. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 131-137. |
Abstract |
Мовна підготовка іноземних слухачів передбачає процес пізнання (cognition) та комунікації (communication). Мова є складною пізнавальною діяльністю, тому в її засвоєнні важливу участь беруть передмовні умови.
Провідна сила когнітивного підходу полягає саме у зв’язку між граматичними конструкціями та лексикою. Коли іноземні здобувачі підготовчих відділень починають вивчати українську мову як іноземну, то в першу чергу вони намагаються впізнавати предмети і процеси, розрізняти і називати їх не рідною мовою. На цьому етапі іноземні здобувачі підготовчих відділень використовують прості слова, створюючи репертуар слів, а пізніше додають префікси, суфікси і закінчення. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Singapore
1
Ukraine
1
United States
4
Unknown Country
1
Downloads
Singapore
1
United States
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kosenko_language_training.pdf | 808.2 kB | Adobe PDF | 2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.