Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96055
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингове стратегічне планування підприємств малого бізнесу |
Authors |
Ульянов, С.М.
|
ORCID | |
Keywords |
стратегічний маркетинг strategic marketing цілі підприємства goals of the enterprise pestel аналіз ринку market analysis swot-аналіз swot analysis smart - цілі smart - goals формулювання стратегії strategy formulation ключові показники ефективності key performance indicators |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96055 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ульянов С. М. Маркетингове стратегічне планування підприємств малого бізнесу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. О. Ю. Чигрин. Суми : Сумський державний університет, 2024. 85 с. |
Abstract |
Об’єктом дослідження є організація процесу маркетингового планування в ТОВ «НРП» та мережі магазинів MOYO, які функціонують на ринку електронних товарів та цифрової техніки. Предмет дослідження – процеси, які лежать в основі стратегічного маркетингового планування в ТОВ «НРП» та мережі магазинів MOYO. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є дослідження складності стратегічного планування в маркетингу та прояснення послідовного шляху від зародження мети компанії до її ефективної реалізації. Як основний метод у дослідженні використовувався аналіз існуючих методик стратегічного планування з їхньою орієнтацією на ринковий розвиток бізнес-структур.
Практичне значення кваліфікаційної роботи бакалавра полягає у систематизації та конкретизації напрацьованого матеріалу та його подальше використання у процесі організації та проведення маркетингового стратегічного планування сфері комерційно – торгівельної діяльності підприємства, яке функціонує на ринку електронних товарів. The object of the study is the organization of the marketing planning process at NRP LLC and the MOYO chain of stores operating in the market of electronic goods and digital equipment. The subject of the study is the processes underlying strategic marketing planning at NRP LLC and the MOYO chain of stores. The purpose of the bachelor's thesis is to study the complexity of strategic planning in marketing and clarify the consistent path from the creation of the company's goal to its effective implementation. As the main method in the study, the analysis of existing strategic planning methods with their orientation on the market development of business structures was used. The practical significance of the bachelor's qualification work consists in the systematization and concretization of the developed material and its further use in the process of organization and implementation of marketing strategic planning in the field of commercial and trading activities of the enterprise operating in the electronic goods market. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Argentina
1
Ukraine
2
United States
7
Downloads
Ukraine
10
United States
12
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ulianov_bac_rob.pdf.pdf | 1.14 MB | Adobe PDF | 22 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.