Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96055
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингове стратегічне планування підприємств малого бізнесу
Authors Ульянов, С.М.
ORCID
Keywords стратегічний маркетинг
strategic marketing
цілі підприємства
goals of the enterprise
pestel
аналіз ринку
market analysis
swot-аналіз
swot analysis
smart - цілі
smart - goals
формулювання стратегії
strategy formulation
ключові показники ефективності
key performance indicators
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96055
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Ульянов С. М. Маркетингове стратегічне планування підприємств малого бізнесу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. О. Ю. Чигрин. Суми : Сумський державний університет, 2024. 85 с.
Abstract Об’єктом дослідження є організація процесу маркетингового планування в ТОВ «НРП» та мережі магазинів MOYO, які функціонують на ринку електронних товарів та цифрової техніки. Предмет дослідження – процеси, які лежать в основі стратегічного маркетингового планування в ТОВ «НРП» та мережі магазинів MOYO. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є дослідження складності стратегічного планування в маркетингу та прояснення послідовного шляху від зародження мети компанії до її ефективної реалізації. Як основний метод у дослідженні використовувався аналіз існуючих методик стратегічного планування з їхньою орієнтацією на ринковий розвиток бізнес-структур. Практичне значення кваліфікаційної роботи бакалавра полягає у систематизації та конкретизації напрацьованого матеріалу та його подальше використання у процесі організації та проведення маркетингового стратегічного планування сфері комерційно – торгівельної діяльності підприємства, яке функціонує на ринку електронних товарів.
The object of the study is the organization of the marketing planning process at NRP LLC and the MOYO chain of stores operating in the market of electronic goods and digital equipment. The subject of the study is the processes underlying strategic marketing planning at NRP LLC and the MOYO chain of stores. The purpose of the bachelor's thesis is to study the complexity of strategic planning in marketing and clarify the consistent path from the creation of the company's goal to its effective implementation. As the main method in the study, the analysis of existing strategic planning methods with their orientation on the market development of business structures was used. The practical significance of the bachelor's qualification work consists in the systematization and concretization of the developed material and its further use in the process of organization and implementation of marketing strategic planning in the field of commercial and trading activities of the enterprise operating in the electronic goods market.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
Ukraine Ukraine
2
United States United States
7

Downloads

Ukraine Ukraine
10
United States United States
12

Files

File Size Format Downloads
Ulianov_bac_rob.pdf.pdf 1.14 MB Adobe PDF 22

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.